حوله تن پوش هتلی, حوله هتلی, حوله هتلی ابریشم بافت

کارخانه تولید حوله هتلی صادراتی

کارخانه تولید حوله هتلی صادراتی ،مراکز پخش حوله هتلی در ایران و فروشگاه های حوله هتلی را در این سایت به شما معرفی میکنیم.

شما میتوانید از طریق همین سایت مستقیما با تولید کننده حوله هتلی در ارتباط باشید و تنها با کلیک بر روی لینک تماس داخل صفحه با مسئول فروش ارتباط بگیرید.

گروه تولیدی زیتون به عنوان مرکز تولید حوله هتلی توانایی این امر را دارد تا با تامین انواع ملزومات بهداشتی هتلی از جمله حوله هتلی در انواع مختلف یکی از توانمند ترین واحدهای تولیدی نمونه در سطح کشور شناخته شود.

کارخانه تولید حوله هتلی صادراتی

تولید حوله هتلی جهت صادرات

کیفیت برتر و استقبال از فروش عمده این محصول باعث شده که محصولات حوله ای که گروه تولیدی زیتون اقدام به تولید آنها می نماید همگی از نوع درجه یک بوده و کاملا مطابق با استاندارد های جهانی به خط تولید رسیده است و همین امر موجب شده که صادرات حوله هتلی از رونق خوبی برخوردار باشد و در عرصه جهانی نیز درخششی بی سابقه داشته باشد.

اگر به ظاهر حوله های هتلی موجود در هتل های لوکس و ستاره دار دقت کنید متوجه درج لوگوی مخصوص هتل بر روی آنها خواهید شد.
امکان چاپ لوگو هتل یکی از راه های تبلیغاتی موثر و پر بازده می باشد که بسیاری از خریداران حوله هتلی از آن استقبال نموده اند. آرم هتل و یا مکان هایی مانند بیمارستان ها و سالن ها در صورت سفارش مشتری بر روی حوله هتلی بافته می شود.

تولید حوله هتلی در نوع تن پوش

تولید حوله هتلی در نوع تن پوش

این نوع از حوله های هتلی را می توان پس از استحمام در هتل ها استفاده نمود و کل بدن را با آن خشک نمود این نوع از حوله ها را می توان مانند یک لباس و پالتو بر تن نمود و از ویژگی های ظاهری ان می توان به کلاه دار بودن آن اشاره نمود و لازم به توضیح می باشد که این نوع از حوله ها دارای یک کمربند و دوجیب می باشد و در رنگ سفید به تولید میرسند.

مدیران این گروه تولیدی همواره بر این اصل پایبند هستند که همواره با درج لوگوی سفارشی بر روی حوله انتخابی هتل داران بر رتبه و درجه هتل افزوده و تاثیر بسزایی در ماندگاری نام هتل و ارتقای کیفیت ارائه خدمات هتل داری داشته باشد.لازم به توضیح می باشد که برای درج لوگو هتل برروی حوله انتخابی، هزینه شابلون فقط برای تولید در اولین سفارش، از هتل دار اخذ می شود و برای تولیدات بعدی و با کسب رضایت مشتری در دفعات بعدی این هزینه اخذ نخواهد شد.

 

حوله سفید هتلی

با توجه به ازدحام جمعیت در هتل ها و با لحاظ اینکه حوله های هتلی همواره باید سفید و به دور از هر گونه آلودگی باشد تا هتل داران در جهت کسب رضایت و اطمینان مسافران در انتخاب محصولات بهداشتی هتلی، رضایت هتل داران را کسب نمایند، این گروه تولیدی همواره با تولید حوله سفید هتلی با جنس عالی و مرغوب ترین مواد اولیه یک محصولی ایده آل را تقدیم حضور هتل داران و مسئولین مراکز اقامتی می نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *