حوله, حوله حمامی نوزاد

کارخانه تولید حوله حمامی نوزاد

یکی از مهم ترین وسایلی که در هنگام خرید سیسمونی نوزاد لازم است خریداری شود حوله حمامی نوزاد است. همانطور که می دانید پوست نوزادان بسیار حساس و آسیب پذیر است به همین دلیل استفاده از حوله های که از کیفیت لازم برخوردار نباشد ممکن است پوست آن ها را دچار آسیب کند و موجب بروز بیماری های پوستی در آن ها شود و حتی ممکن است خارش و عفونت پوستی را نیز ایجاد نماید. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد تفاوت های حوله نوزاد و بزرگسال بدست آورید با ما همراه شوید.

کارخانه تولید حوله حمامی نوزاد

تفاوت حوله حمامی نوزاد و حوله حمامی بزرگسال

تفاوت حوله حمامی نوزاد و حوله حمامی بزرگسالحوله حمام مورد استفاده برای افراد نوزادان و افراد بزرگسال دارای تفاوت های زیادی است. در حالت کلی می توان گفت انتخاب و خرید حوله برای بزرگسالان به دقت زیادی نیاز ندارد اما برای نوزادان اینگونه نیست و لازم است با دقت ویژه ای انتخاب شود. برخی از تفاوت های این دو عبارتند از:

  • اندازه ؛ محصولی که برای نوزادان قابل استفاده است دارای اندازه کوچک تری نسبت به محصولاتی است که برای بزرگسالان استفاده می شود.
  • رنگبندی؛ روحیه نوزادان بسیار لطیف است به همین دلیل رنگ های که برای حوله آن ها استفاده می شود رنگ های شاد و کودکانه می باشد این در حالی است که بزرگسالان معمولا طرح و رنگ های ساده را می پسندند
  • مواد اولیه؛ مواداولیه مورد استفاده برای نوزادان با دقت زیادی انتخاب می شود و محصولی تولید می شود که آسیبی هیچ ضرری برای پوستشان نداشته باشد و بیماری های مختلف را ایجاد نکند.
  • معمولا محصولی که برای بزرگسالات خریداری می شود به صورت تک می باشند اما معمولا برای نوزادان در کنار حوله حمامی وسایلی دیگری نیز مانند لیف و… که برای حمام کردن آن ها مورد نیاز است نیز موجود می باشد.

توزیع حوله حمامی نوزاد به تمامی مناطق

توزیع حوله حمامی نوزاد به تمامی مناطقکارخانه تولید حوله در شهرهای مختلفی وجود دارد که انواع مختلف حوله حمام بزرگسال، نوزاد، دستی و… را تولید می کنند. این مراکز تولیدی علاوه بر اینکه محصولاتشان را به صورت مستقیم و در تعداد بالا به فروش می رسانند آن ها را از طریق مراکز فروش و نمایندگی های زیادی که در تمام شهرهای ایران وجود دارد نیز توزیع می کنند. متقاضیان خرید عمده می توانند از طریق این مراکز با قیمت انواع حوله حمامی نوزاد آشنا شوند و از یکی از آن ها خریدشان را انجام دهند. 

مراکز توزیع علاوه بر فروش مستقیم برای اینکه امکان خرید را برای تمام خریداران در سراسر کشور قرار دهند و همچنین خرید را راحت تر نمایند از طریق روش های غیر مستقیم نیز محصولاتشان را به تمامی مناطق موجود در ایران توزیع می کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *