پتو مسافرتی

پخش پتو ژله ای مسافرتی با ارزانترین قیمت

پتو ژله ای مسافرتی یکی از خاص ترین پتو های تولید شده جهت حمل سیک با کارایی بسیار بالا در کامل ترین رنگ ها و نقوش بسیار زیبا و متنوع با مرغوب ترین کیفیت ها تهیه و تولید می گردد، این محصول ارزشمند در آمدازه ها و سایز های مختلف و مناسب با هر جنس وجود داشته و از نخ پنبه خالص به همراه پلی استر تهیه می گردد. به علت کارایی بسیار فوق العاده و جنس مرغوب و ضد حساسیت آن از تقاضای بسیار بالایی برخوردار می باشد. پخش پتو ژله ای مسافرتی با ارزانترین قیمت در نمایندگی فروش محصول صورت می گیرد.

پخش پتو ژله ای مسافرتی با ارزانترین قیمت

شناخت کلی پتو ژله ای مسافرتی

شناخت کلی پتو ژله ای مسافرتیپتو ژله ای یکی از سبک ترین و شیک ترین و در عین حال پرکاربرد ترین پتوی همراهی برای مسافرت ها می باشد. این نوع از پتو در انواع مختلف پتوی ژله ای مسافرتی نوزادی، یک نفره، دو نفره، جوان و نوجوان، سه بعدی، برجسته ساده و طرح دار، طرح های خاص در بینهایت ترین تنوع و مرغوب ترین کیفیت ها تهیه و تولید شده و به فروش می رسد.

این پتو تهیه شده از الیاف خالص نخ پنبه به همراه ترکیبات پلی استر بوده و فوق العاده سبک و ضد حساسیت می باشد.

مراکز تولیدی  پتو ژله ای مسافرتی در  أنواع مدل ها و انواع نقش ها و سایز ها با طرح های فوق العاده شیک و خاص، این محصول با کیفیت را به بازار های فروش تمامی کشور با قیمت های فوق العاده عالی  بسیار مناسب ارسال می کند. این نوع محافظ معروف  توسط شرکت های تولیدی با نیروهای متخصص خبره در شرایط کاملا استاندارد  تهیه و تولید می شود

مشخصات پتو ژله ای مسافرتی

مشخصات پتو ژله ای مسافرتیاین پتو بسیار سبک و راحت بوده و جهت استفاده در همه مکان ها مناسب می باشد، دارای طول عمر بالا بوده و فاقد حساسیت برای هر نوع پوستی می باشد، در تنوع طرحی و رنگی فوق العاده زیاد و بی نظیری تهیه می گردد، پرز دهی بسیار کنی داشته و از مرغوب ترین مواد درجه یک نخ پنبه و پلی استر تهیه شده است، دارای گرمای بسیار مناسبی بوده و دارای قیمتی بسیار ارزان می باشد.

 این نوع از پتوی ژله ای مسافرتی ضد چروک بوده و ضخیم و بسیار سبک می باشد. ابن محصول قابلیت شستشوی بسیار راحتی در ماشین لباسشویی را دارا می باشد، بسیار زیبا و سبک و در عین حال قابل حمل می باشد.

این نوع از پتو مناسب ترین ابزار گرمایی مناسب برای افراد بین که تحمل لحاف های سنگین و گرمای بیش از حد را ندارند.  مشخصات پتو ژله ای بسیار ویژه و خاص و فراوان بوده و همواره از تقاضای زیادی برخوردار می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *