تن پوش, تن پوش دورو نخ

پخش تن پوش بچگانه دورو نخ ساده 100

تن پوش بچگانه از بهترین الیاف تولید شده که دارای مدل و طرح های گوناگون می باشد. پخش تن پوش بچگانه دورو نخ ساده 100 با توجه به نیاز مشتریان به صورت اینترنتی در سراسر کشور انجام می شود.

پخش تن پوش بچگانه دورو نخ ساده 100

تن پوش بچگانه دورو نخ ساده سفید

تن پوش بچگانه دورو نخ ساده سفید تن پوش بچگانه دورو نخ ساده سفید از بهترین الیاف تولید شده که با همه پوست ها سازگار است. نخ های به کار رفته در این تن پوش بسیار نرم و لطیف هستند و هیچ گونه حساسیتی را برای پوست بچه ها به وجود نمی آورد.

تن پوش به صورت یک تکه و چند تکه تولید می شود که برخی از آنها دارای کلاه می باشد و برخی بدون کلاه هستند. تن پوش سفید انتخاب بسیاری از افراد می باشد چرا که در عین سادگی بسیار زیبا است.

الیاف به کار برده شده در این محصول از نوع طبیعی و مصنوعی هستند و استحکام آن را افزایش می دهند. مهم ترین ویژگی این محصول خشک کردن فرد در کوتاه مدت است و همینطور بدن را به خوبی گرم نگه می دارد. 

تن پوش های بچگانه در ابعاد مختلف تولید می شوند که از 50 شروع می شود و 110 و بالاتر ادامه می یابد. همچنین تن پوش های پالتویی زنانه و مردانه در ابعاد مختلف نیز دوخته می شوند که می توان در هر اندازه ای آن را سفارش داد.

فروش تن پوش بچگانه دورو نخ ساده 100

فروش تن پوش بچگانه دورو نخ ساده 100 فروش تن پوش ساده بچگانه دورو نخ ساده 100 از نمایندگی رسمی و مجاز از بهترین راه ‌ها است که می‌توان آن را به صورت اصل و اورجینال تهیه کرد. تمامی محصولات از بهترین برند ها و شرکت های سازنده تهیه شده اند که کیفیت در تک تک آنها لحاظ شده است.

مشتریان عزیز می توانند انواع تن پوش های پالتویی و حوله های دست و صورت، حمامی، استخری، هتلی، نیم حمام را در هر ابعادی که مد نظر دارند سفارش دهند. این محصولات از جنس های زیر تولید شده اند که ویژه کودکان، زنان و مردان تهیه شده اند:

  • مخمل
  • دورو نخ ساده
  • چاپی
  • دورو نخ گلدوزی
  • ابریشم بافت

علاوه بر کیفیت بالا محصولات با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسند و همه افراد می‌توانند با هر بودجه و درآمد این کالا را به راحتی تهیه کنند. این محصول تنوع بسیار بالایی دارد و در مدل ها و بسته بندی های گوناگون تهیه می‌شود که هر کدام از قیمت های مخصوص به خود برخوردار می‌باشند.

امکان تهیه محصول به صورت عمده و کلی وجود دارد که مشتریان می‌توانند تا مدت‌های طولانی نسبت به این محصول بی نیاز شوند. این روش به فروشندگان فعال در بازار حضوری که به صورت تکی کالا را به فروش می‌رسانند بسیار پیشنهاد می‌شود. خرید مستقیم نیز تاثیر بسیار زیادی در کاهش قیمت‌ها دارد. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *