حوله

واردات حوله ترک درجه یک

 حوله ترک به عنوان  یک تکه پارچه یا کاغذ جاذب رطوبت و یا مایعات است که برای خشک کردن یا پاک کردن یک بدن یا یک سطح  در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. 

حوله ها با بافتی که دارند رطوبت را از طریق تماس مستقیم جذب می کنند. حوله به صورت پارچه هایی که شلاله های بیرون زده دارند بافته شده است و همین نوع بافت موجب ظرفیت بیشتر و همچنین نگهداری رطوبت بیشتر می شود. 

واردات حوله ترک درجه یک

انواع حوله ترک اصل

انواع حوله ترک اصل با توجه به اینکه حوله ها در کجا استفاده می شوند و برای چه کاربردی می خواهد استفاده شود به چند نوع مختلف تقسیم می شوند ودر طبقه بندی متفاوتی  قرار می گیرند .و انواع حوله ترک عبارتند از: 

  •  حوله عروس و داماد، این حوله ها که اکثرا به صورت ست تولید می شوند و در انواع رنگ و سایز و به شکل های مختلف می باشند.
  • حوله آشپزخانه، این حوله ها نیز چون برای آشپزخانه استفاده می شوند سایز کوچکتری دارند و طراحی آن ها نیز معمولی است و طرح های بسبار زیبایی نیز دارند. 
  • حوله تن پوش یا حوله پالتویی، این حوله ها نیز که مخصوص حمام ایت و طرفداران زیادی نیز دارد بعد از حمام از آن استفاده می شود و در سایزهای کوچک تا بزرگ برای همه سنین مورد استفاده قرار می گیرد.
  •   حوله استخری،  این حوله ها نیز برای استخر طراحی شده اند. و در سایزهای کوچک تر هستند برای این که برای حمل و نقل و رفتن به استخر مناسب تر باشند و به راحتی حمل شوند.
  • حوله دست و صورت،  که سایز آن ها کوچک است و برای دست وصورت طراحی شده اند.
  •  حوله یکبار مصرف از پرکاربردترین انواع حوله می باشد. 

دلایل محبوبیت حوله های ترک

دلایل محبوبیت حوله های ترک یکی از بهترین انتخاب ها در مورد یک حوله ترکی، این است که چقدر سبک و فشرده است، و آن را آسان می کند تا در یک کیسه تند بکشید و برداشته شود.

بکی از ویژگی های برتر این حوله های ترک این است چون سبک است قابل حمل برای همه جا خصوصا در مسافرت و یا برای هواپیما می باشد. و این مساله باعث شده است که واردات حوله ترک امروزه بیشتر از قبل شود.

دلیل محبوبیت حوله های ترک در بین خریداران این است که جنس این حوله ها بسیار با کیفیت است و همچنین قیمت آن نیز باتوجه به کیفیت آن بسیار مناسب است و همین دلیل باعث شده است که بیشتر مردم به این حوله های ترک روی بیاورند.  

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *