تن پوش, تن پوش ابریشم بافت

مرکز پخش سرویس تن پوش ابریشم بافت

سرویس تن پوش ابریشم بافت بدون واسطه از طریق سایت ما در سراسر کشور پخش و برای فروش عرضه می شود. خرید تن پوش را می توانید با یک قیمت مناسب انجام دهید. تن پوش های ابریشم بافت ظاهر بسیار شیکی دارند. در رنگ و سایزهای مختلف تولید و عرضه می شوند و فروش بسیار خوبی دارند. رنگ آن ثابت بوده و جنس آن 100 درصد پنبه است. انواع کلاه دار آن را می توان به عنوان یک پوشش کامل پس از استحمام، استفاده نمود.
مرکز پخش سرویس تن پوش ابریشم بافت

تاثیر ابریشم در بافت حوله تن پوش

تاثیر ابریشم در بافت حوله تن پوش امروزه حوله های تن پوش در جنس های مختلفی تولید می شوند. انواع ابریشمی و پنبه ای بالاترین کیفیت را دارند. ابریشم در حوله های تن پوش سبب نرم و سبک شدن بافت آن می شود. این حوله ها جذب آب بالایی دارند و می توانند رطوبت بدن را به سرعت به خود جذب کنند. وجود ابریشم سبب می شود قابلیت تنفس پذیری حوله و گرم نگه داشتن بدن در فصول سرد افزایش پیدا کند.
در طولانی مدت می توان از آن استفاده نمود. هیچگونه خشکی یا حساسیتی برای پوست ندارد. ضمن آنکه بافت آن سبک بوده و وزن زیادی به بدن تحمیل نمی کند. حوله های ابریشمی جزء حوله های لوکس و گران قیمت هستند و به همین دلیل مصرف کنندگان در استفاده از آن حساسیت های زیادی به خرج می دهند.
در تولید این نوع حوله ها از انواع ابریشم طبیعی و مصنوعی استفاده می شود. بالطبع استفاده از انواع طبیعی آن به دلیل هزینه بالایی که دارد، کمتر مورد توجه است و بیشتر از انواع ابریشم مصنوعی استفاده می شود تا حوله با قیمت مناسبتری به دست مشتری برسد. تن پوش های ابریشمی سایزهای متفاوتی دارند و ظاهر نسبتا براق آن در جذابیت بیشتر نقش موثری را ایفا می کند.

خرید سرویس تن پوش ابریشمی از کارخانه

خرید سرویس تن پوش ابریشمی از کارخانه برای خرید سرویس تن پوش ابریشمی به صورت مستقیم از کارخانه می توانید به سایت ما مراجعه کنید. به روزترین و جدیدترین انواع این محصول در سایز و کیفیت های مختلف به مشتریان عرضه شده تا انتخاب آسانتر و راحت تر صورت گیرد. جنس این تن پوش ها بسیار سبک و لطیف بوده و هیچگونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند. به همین دلیل افرادی که دچار پوست حساس هستند، به راحتی می توانند از این نوع تن پوش ها استفاده کنند.
این محصول به صورت پک کامل 8 تایی عرضه شده و شامل انواع حوله و کفش حمام، سرویس بهداشتی، حوله سرویس بهداشتی، حوله زیر پا، حوله استخری و دمپایی می باشد. پس از سفارش ست کامل، محصول در کوتاه ترین زمان برای شما به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *