پتو, پتو 2 نفره

مرکز فروش پتو 2 نفره درجه یک

پتو به عنوان نوعی روانداز است که از چندین لایه تشکیل شده است و بعضی از این لایه ها برای زیبایی و لایه های دیگر برای گرم کردن مورد استفاده قرار می گیرند.

مرکز فروش پتو 2 نفره ، انواع پتوهای دونفره را باکیفیت خوب و جنس های عالی و در قیمت ارزان به فروش می رساند. 

مرکز فروش پتو 2 نفره درجه یک

جدید ترین مدل پتو 2 نفره

جدید ترین مدل پتو 2 نفره

برای ساخت پتوهای دو نفره از مواد بسیار نرمی مانند پشم استفاده می شود. البته از پنبه نیز می توان استفاده کرد، زیرا پنبه از پشم نرم تر است ولی پشم ضخیم تر است و قدرت استحکام آن نیز بیشتر است. 

پتوهای دونفره  پشمی در برابر پنبه ، هم گرم تر هستند و این که برای سوزاندن آهسته تر هستند‌ از شایع ترین انواع پتوهای دونفره جدید بافته شده می توان ، راسو ، پنبه، پشم و ابر را نام برد. از این پتوهای دو نفره اغلب با تسلی، لحاف و مبادله ، به عنوان همه آن ها نیز استفاده می شود. 

پتوهای دونفره را به چندین نوع تقسیم بندی می کنند:

  • پتو مسافرتی: که یکی از سبک ترین پتوهای دونفره جدید جهت مسافرت است و جای کمی را نیز اشغال می کند‌.
  • پتو ژله ای: پتوی ژله ای دو نفره که علاوه بر منزل به عنوان پتوی سفری هم به کار می رود، این پتوها خیلی نرم و به اصطلاح لغزنده ای هستند که طرفداران خاص خود را هم دارند. 
  • پتوهای دو نفره جدید: این پتوها که بزرگتر از پتوهای تک نفره هستند و در رنگ ها و طرح های زیبایی طراحی شده اند. 
  • پتوی جیبی: این پتوها که برای شرایط اضطراری و کوهنوردی و در ورزش ها نیز طراحی شده اند اغلب به صورت دو نفره و تک نفره نیز هستند به عنوان پتوی نجات هم شناخته می شوند، هم کم وزن هستند و هم حجم کمی را اشغال می کنند و قابل حمل ونقل می باشند و به اصطلاح در جیب جا می شوند‌. 

قیمت فروش پتو 2 نفره در بازار

قیمت فروش پتو 2 نفره در بازارفروش پتو 2 نفره امروز نسبت به پتوهای دیگر بیشتر شده است ، زیرا قیمت آن نسبت به کشورهای دیگر ارزانتر است و به همین دلیل مراکز فروش پتو دونفره زیادی وجود دارند.مرکز فروش پتو دو نفره ، پتوهای متنوعی را با رنگ های بسیار زیبا طراحی کرده اند که با کیفیت های بسیار عالی به عرضه فروش می رسند. 

این نوع پتوهای دو نفره نسبت به پتوهای دیگر هم بزرگتر هستند و هم اینکه گرم تر نیز می باشند و حتی به عنوان روتختی نیز مورد استفاده واقع می شوند. 

قیمت پتوهای دونفره در بازارهای داخلی نسبت به جاهای دیگر بسیار متناسب است و شما می توانید پتوی عالی را با جنس و کیفیت خوب و مورد دلخواه خود و با قیمتی بسیار ارزان خریداری کنید. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *