پتو کودک

مرکز فروش پتو کودک با قیمت مناسب

مراکز و شعبات فروش پتو کودک این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به خریداران و مشتریان خود ارائه می کنند. این پتو ها دارای رنگ ها و طرح های مختلف کودکانه هستند که در نگاه اول مشتریان را به خود جذب می کنند، این نمونه در طرح های مجزای دخترانه و پسرانه تولید می گردند. قیمت پتو کودک بر اساس کیفیت و طرح آن تعیین می گردد، پتوهای درجه ی یک قیمت بالاتری نسبت به پتو های دیگر دارند.

مرکز فروش پتو کودک با قیمت مناسب

طرح های فانتزی پتو کودک

طرح های فانتزی پتو کودکپتوهای کودک دارای طرح های فانتزی می باشند، این محصول همانند پتوهای افراد بزرگسال دارای جنس و تنوع طرح بسیار بالایی می باشند اما بیش تر این پتو های مخصوص کودک، دارای رویه بیرونی نرم و مخمل و رویه ی داخل کرکی می باشند که استفاده از این پتو ها برای روز های سرد پاییز و زمستان بسیار مناسب است.

بیش تر طرح های نقش بسته و کشیده شده بر روی این محصول شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان، طرح های فانتزی و گل های برجسته می باشند تا در هنگام خواب حس خوبی به کودکان القا کند.

بهتر است از خریداری این محصول با عکس حیوانات ترسناک، شخصیت های کارتونی خشن و یا رنگ های تند شامل رنگ قرمز خود داری کنید.

روانشناسان می گویند بهترین رنگ برای پتوهای کودکانه: صورتی، گلبهی، آبی روشن، سبز ملایم و … هستند تا قبل از خواب آرامش نسبی را برای کودک فراهم آورند.

نکات لازم هنگام خرید پتو کودک

نکات لازم هنگام خرید پتو کودکنکات لازمی که در هنگام خرید پتوی کودک باید به آن توجه شود:

بیش تر پتوها باید جنس پنبه ای، ارگانیک و یا پشم شیشه ای داشته باشند، این الیاف علاوه بر این که گرمای مناسبی برای کودک فراهم می کنند باعث تحریک و حساسیت پوست کودکان نمی گردند، این الیاف مقاومت بسیار بالایی نیز دارند و بعد از گذشت چند وقت، کیفیت خود را از دست نمی دهند.

طرح موجود بر روی پتو باید طرح زیبا و دل نشین و آرامش بخشی باشد.

این محصول باید لطافت بسیار زیادی داشته باشد، رنگ آن نیز باید ثابت باشد و قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی را دارا باشد.

مراقبت از پتو نیز بسیار مهم است، بیش تر پتوها در هنگام شست و شو دچار آسیب های جدی می گردند، برای پتو ملحفه ی مناسبی انتخاب کنید چون ملحفه از گرد و خاک گرفتن پتو جلوگیری می کند و گرما را در پتو حفظ می نماید، پتوی خیس را به هیچ وجه آویزان نکنید چون باعث آسیب فراوان به کمر شما و کش آمدن الیاف آن می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *