حوله پالتویی, حوله پالتویی چاپی

مرکز فروش حوله پالتویی چاپی اسپرت مردانه

حوله پالتویی چاپی، یکی از جدیدترین حوله های موجود در بازار است. ما در این مقاله به بررسی دو موضوع مهم که یکی طرح حوله چاپی و دیگری انواع حوله پالتویی بزرگسال است می پردازیم. با ما همراه باشید.

مرکز فروش حوله پالتویی چاپی اسپرت مردانه

تفاوت حوله های چاپی با ساده

تفاوت حوله های چاپی با ساده حوله پارچه ای است برای خشک کردن و برداشتن قطرات آب از روی سطح بدن که جنس حوله از الیاف پنبه یا الیاف نخ است با میزان جذب رطوبت بالا می باشد. حوله ها یکی از وسایل بهداشتی محسوب می شود و کاملا شخصی است.

امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی و ماشینی شدن بسیاری از صنایع، تولید حوله هم دست خوش تغییراتی شده است. در قدیم با تولید حوله های ساده، تنها ویژگی که مردم به دنبال ان در حوله ها بودند، لطافت ان بود.

اما در این دهه با پیشرفت چاپ خونه و دستگاه های چاپ، حوله های چاپی روانه بازار شدند. این حوله ها باعث شدند تا علاوه بر لطافت، به کیفیت و میزان جذب رطوبت و از همه مهمتر، طرح و نقش بر روی ان دقت شود.

حوله های چاپی برعکس حوله های ساده، دارای طرح و نقش زیادی است و این تنوع باعث شده که مشتری، برای انتخاب خود، قدرت بیشتری داشته باشد و باب سلیقه خود انتخاب کند. چاپ نه تنها بر روی حوله های تن پوش اجرا می شود، بلکه حوله های کوچک و متوسط هم اجرا می شود.

پرفروش ترین طرح های حوله پالتویی چاپی

پرفروش ترین طرح های حوله پالتویی چاپی حوله های چاپی یکی از جدیدترین حوله های بازار است. این حوله در انواع مختلف، به بازار عرضه می شود و هرکدام مشتریان خاص خود را دارد. بازار فروش حوله های چاپی نسبت به ساده ها بسیار داغ تر است .

دو طرح اصلی حوله های چاپی می شود به طرح چاپ دیجیتال و چاپ سیلک اشاره کرد. هردو روش از طریق چاپ، می باشد ولی خب تفاوت هایی هم دارند.

طرح چاپ دیجیتال: این طرح با دستگاه های پیشرفته بر روی حوله اجرا می شود . طرحها می تواند طبق سلیقه خودتان باشد. یکی از معایب این روش این است که رنگ طرح، در عمق کار نفوذ نمی کند و پس از مدتی احتمال پاک شدن یا کم رنگ شدن طرح است.

طرح چاپ سیلک: این طرح با شابلون کشی اجرا می شود. یعنی طبق طرح، شابلون ساخته می شود سپس با استفاده از ان، رنگ ریزی انجام می شود. مزیت این طرح نسبت به چاپی ها در این است که، رنگ در عمق و جون حوله رفته و تمام الیاف حوله رنگی می شود و دیگر با گذشت زمان، کمرنگ نمی شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *