حوله, حوله هتلی

مرکز فروش حوله هتلی مخمل 60*120

مرکز فروش حوله هتلی مخمل 60*120 این محصول را به صورت حضوری و یا غیر حضوری ارائه می کند. یکی از مراکز فروش معتبر و مطمئن انواع حوله هتلی مخمل با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت همین سایت می باشد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید. حوله یکی از وسایل ضروری برای رعایت بهداشت می باشد که دارای انواع مختلفی است. حوله ها از لحاظ کیفیت، مدل و قیمت با هم متفاوت می باشند.

مرکز فروش حوله هتلی مخمل 60*120

آشنایی با انواع حوله هتلی

آشنایی با انواع حوله هتلی از انواع حوله هتلی می توان به حوله هتلی دستی، حوله هتلی زیرپایی، حوله حمام هتلی اشاره نمود. حوله حمام در مدل های متنوع حوله هتلی ساده، حوله هتلی تن پوش و حوله هتلی طرح دار تولید می شود. این حوله ها معمولا از جنس پنبه درجه یک و خالص تهیه می گردند که باعث می شود جذب آب بسیار خوبی داشته باشند و در تهیه آن از مواد شیمیایی استفاده نمی گردد و برای پوست هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نمی شود.
این حوله ها پرزهای بلند داشته که باعث افزایش جذب رطوبت و آب می گردند همچنین از ضخامت و تراکم بالایی برخوردار می باشند. حوله های حمام هتلی دارای سایز بندی بوده و برای استفاده کودکان، مردان و زنان طراحی و تهیه می شود. این محصول دارای جنسی نرم و لطیف بوده و پرزدهی ندارند همچنین در اثر شستشو در کیفیت و رنگ حوله تغییری ایجاد نمی گردد.

قیمت حوله هتلی مخمل 60*120

قیمت حوله هتلی مخمل 60*120 قیمت حوله مخمل هتلی به عوامل مختلفی وابسته است که از مهمترین آنها می توان به کیفیت، نوع و مدل آن، رنگ حوله، روش خرید و فروش، ضخامت حوله، داخلی و یا وارداتی بودن این محصول، برند و شرکت تولید کننده، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، هزینه های تولید حوله، جنس حوله و .. اشاره نمود. هر چه کیفیت این حوله بهتر باشد، مسلما قیمت نیز بالاتر است همچنین حوله مخمل 60*120 وارداتی به دلیل تغییرات نرخ ارز قیمت بالاتری نسبت به نوع داخلی این محصول دارد. قیمت در خریدهای عمده پایین و مقرون به صرفه تر می باشد که هتل ها از خریداران عمده انواع حوله می باشند که این محصول را با قیمت مطلوب و مناسبی تهیه می کنند.
در شرکت های تولید کننده انواع حوله با استفاده از دستگاه های پیشرفته و با بهره وری از تکنولوژی روز دنیا با استفاده از متریال اولیه درجه یک در سایز و رنگ بندی متنوع طراحی و تولید می شود و در بسته بندی های شیک و استاندارد وارد بازار فروش می گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *