حوله دستی 45*90

مرکز فروش حوله دستی 45*90

یکی از لوازم های ضروری و شخصی هر فرد حوله می باشد که از آن برای خشک کردن قسمت های مختلف بدن می توان استفاده کرد. این محصول دارای انواع مختلفی می باشد که حوله دستی از پرمصرف ترین نمونه آن بوده و در ابعاد مختلف در بازار موجود می باشد. در مرکز فروش حوله دستی 45*90 این محصول با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مرکز فروش حوله دستی 45*90

رنگ های متنوع حوله دستی

رنگ های متنوع حوله دستی رنگبندی حوله های دستی بسیار متنوع بوده و از رنگ های پرطرفدار این محصول می توان به طوسی ، صورتی، آبی شالی، استخوانی، زرشکی، نسکافه ای، گل به ی، یاسی روشن، سرمه ای، آبی فیروزه ای اشاره نمود، این تنوع رنگی باعث شده تا افراد به راحتی محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

بهتر است بدانید برای رنگ کردن این محصولات از دستگاه های رنگرزی مدرن استفاده می شود، همچنین رنگ های ری اکتیو که بهترین نمونه ها هستند مورد استفاده قرار می گیرند، این مدل رنگ کردن باعث می شود تا محصول از ثبات رنگی بالایی برخوردار باشد و به مرور زمان و در اثر شستشو خاصیت خود را از دست ندهد.

حوله های دستی همانند دیگر حوله ها در طرح های متنوع و خاص تولید می شوند و متناسب با هر سلیقه ای می باشند، طرح و مدل های استفاده شده بر روی این حوله ها می‌تواند برجسته و یا مسطح باشد و حتی به درخواست خود مشتری بافته می شود.

از انواع حوله دستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حوله دستی هتلی
  • حوله دستی استخری
  • حوله دستی تبلیغاتی
  • حوله دستی تک رنگ
  • حوله دستی ساده
  • حوله دستی آشپزخانه
  • حوله دستی روشویی
  • حوله دستی گلدار
  • حوله دستی برجسته
  • حوله دستی مسافرتی
  • حوله دستی یکبار مصرف

انواع حوله دستی متری

انواع حوله دستی متری همانطور که گفته شد حوله های دستی در اندازه ها و ابعاد گوناگون تولید می شوند که هر کدام کاربرد خاصی دارند، سایزهای 30*30 معمولا برای مصارف آشپزخانه می باشد، سایزهای 60*30 معمولا برای مصارف خانگی استفاده می شود و سایزهای 45*90 بیشتر برای مصارف ورزشی و بعضا در خانه مورد استفاده قرار می گیرد.

حوله متری یکی از به صرفه ترین نوع حوله ها می باشد که علاوه بر قیمت مناسب دارای خصوصیات دیگری چون نرم و لطیف بودن الیاف، دوخت مناسب و بسته بندی زیبا می باشد. این نوع از حوله در بین مردم بسیار پرطرفدار می باشد و جزء محصولات پرفروش می باشد.

حوله های دستی با کیفیت را به راحتی می توان در ماشین لباس شویی انداخت و آن را شست، البته به منظور سلامتی باید به طور جداگانه آن را شستشو دهید. این حوله های ساده گزینه بسیار مناسبی برای سرویس های بهداشتی و مسافرت می باشند و جزء محصولات پرفروش هستند.

تولید کننده حوله دستی مرغوب

تولید کننده حوله دستی مرغوب شرکت ها و برند های زیادی در کشور تولید انواع حوله دستی را برعهده دارند که با استفاده از مواد اولیه درجه یک آن را بافته و به بازار ارائه می دهند، معمولا از نخ های پنبه ای در بافت این حوله ها استفاده می شود چرا که نخ های پنبه ای علاوه بر استحکام و مقاومت بالا از نرمی و لطافت بالایی برخوردار هستند و دارای جذب آب بالایی می باشند.

طراحی زیبا، تنوع رنگی جذاب، کیفیت دوخت عالی و الیاف پنبه‌ای مرغوب، ویژگی‌های یک حوله مرغوب می باشد، همچنین یک حوله استاندارد بیشترین سازگاری با پوست و کمترین حساسیت را داشته و بعد از استفاده بسیار کم بو می گیرد.

حوله های دستی تولید داخل به دلیل کیفیت بالا بسیار مورد استقبال کشور های خارجی قرار گرفته اند و سالانه مقدار زیادی از این محصول درجه یک به کشور های اروپایی، همسایه و آمریکایی صادر می گردد، البته قبل از صادرات باید در بسته بندی های استاندارد قرار گیرد.

صادر کننده این کالا ها به روش های سریع و آسان و البته مدرن کالا را به میزان لازم و مشخص به بازار های خارجی می فرستد، صادرات حوله برای تولید کنندگان بسیار پر سود بوده و کمک شایانی به اقتصاد کشور کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *