حوله, حوله دست صورت

مرکز خرید حوله دست دورو نخ درجه یک

تولیدی های بسیاری در سراسر کشور و جهان مشغول به تولید محصولات متنوعی هستند که حوله یکی از آنها است. حوله دست دورو نخ بخاطر نرمی و لطافت بیشتر مشتریان بسیاری را جذب می کند. حوله دورو نخ درجه یک در نقاط مختلف کشور تولید شده و در مراکز خرید و تولیدی های مربوط در دسترس عموم مردم می باشد.

مرکز خرید حوله دست دورو نخ درجه یک

بهترین جنس حوله دست و صورت

بهترین جنس حوله دست و صورت حوله یکی از وسایل شخصی ضروری محسوب می شود که در روز چندین بار مورد استفاده ی افراد قرار می گیرد. به همین دلیل باید در هنگام خرید آن دقت کنیم تا بهترین جنس حوله را انتخاب کنیم. امروزه برای تولید نخ از پنبه و الیاف مصنوعی برای تهیه ی انواع مدل های حوله استفاده می شود، ولی پنبه از خاصیت جذب آب، دوام رنگ حوله، نرمی و دوام بیشتری برخوردار است.

مراحل تولید حوله به ترتیب عبارتند از:

  1. برداشت پنبه، کاردینگ
  2. شانه کردن، ریسندگی
  3. تاب دادن الیاف
  4. رنگرزی و بافت حوله
  5. رنگرزی و چاپ
  6. برش دور دوزی و دوخت انواع حوله
  7. کنترل کیفیت و بسته بندی

اگر در این مراحل تمامی مواردی که باید، رعایت شوند بهترین جنس حوله تولید شده و دست مشتری می رسد. حوله علاوه بر پنبه و الیاف مصنوعی از ترکیب این دو نیز تولید می شود، اما بهتر است به یاد داشته باشیم که بهترین جنس حوله، حوله ای است که از پنبه تولید شده باشد.

پرفروش ترین مدل های حوله دست

پرفروش ترین مدل های حوله دست برای بسیاری افراد مدل و جنس حوله اهمیت دارد چرا که جنس برخی از اجناس با پوست بعضی از افراد سازگار نمی باشد و از این رو برای اکثریت جنس در الویت قرار دارد، انواع حوله از نظر جنس مدل های زیر می باشد:

  1. حوله های پنبه ای و پنبه و پلی استر  
  2. حوله پنبه ای ارگانیک و سبک یا Zero Twist 
  3. حوله های ابریشم و ساتن و پشم ارگانیک
  4. حوله های پشم مصنوعی
  5. مدل حوله دست بامبو
  6. حوله های میکرو فیبر
  7. حوله های نایلونی

مدل حوله های پنبه ای دارای جذب بالا بوده و 25 برابر وزن خود قادر به جذب آب می باشد که علاوه بر این دارای نرمی و قیمت مناسب است که دوست داران محیط زیست حوله های بامبو، پنبه ای ارگانیک و سبک را انتخاب می کنند.

فراموش نکنید که حوله های ابریشم و ساتن دارای زیبایی و ظرافت خاصی بوده ولی از نظر هزینه مقرون به صرفه نیستند؛ همچنین حوله پشم ارگانیک دارای جذب پایین و نرمی بسیار بالا است، حوله پشم مصنوعی دارای جذب مایعات بالایی است و حوله های میکرو فیبر سازگار با پوستها حساس، با دوام و دارای وزنی سبک می باشند. حوله های نایلونی ارزانترین حوله در بازار است. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *