حوله حمام, حوله حمامی ابریشم, حوله نیم حمام مخمل

مرکز تولید و پخش حوله حمامی عمده

مرکز تولید و پخش حوله حمامی عمده ، این مرکز با بکارگیری نیروی کار جوان و متخصص و با استفاده از بهترین دستگاه ها از قبیل بافندگی، رنگرزی، بسته بندی و … توانسته است حوله هایی با کیفیت و با قیمت های استثنائی را به بازار های داخلی و خارجی عرضه و پخش نماید.

لذا شما عزیزان میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با مشاوران و مدیران فروش این مجموعه در تماس باشید و با کمترین هزینه وکمترین زمان ممکن خرید حوله های عمده خود را ثبت کنید.

مرکز تولید و پخش حوله حمامی عمده

مرکز تولید و پخش حوله عمده

شرکت پخش عمده حوله اصفهان در سراسر کشور از طریق مراکز و فروشگاه های عمده فروشی، فروش حوله  خود را انجام می دهند. این شرکت ها  تولید انواع حوله های دست و صورت، حمام، آشپزخانه، حوله تن پوش یا حوله پالتویی و ….دارند. در این شرکت ها انواع حوله ها  با قیمت مناسب تر از هرجا در اختیار مراکز فروش حوله قرار می گیرد.

شرکت پخش عمده حوله اصفهان پخش کننده مرغوب ترین و با کیفیت ترین حوله هاست. حوله مرغوب باید دارای نرمی و لطافت زیادی باشد و طول عمر زیاد و از همه مهم تر قدرت جذب رطوبت بالاتر را داشته باشد تا رضایت مصرف کننده را تامین کند.
حوله بهتر است طرح‌دار نباشد چون حوله های طرح دار به خاطر وجود شکل های مختلف بر روی حوله ممکن است که دارای برجستگی های زبر باشد و برای پوست های لطیف و حساس مناسب نباشد، سعی کنید حوله‌هایی که فقط یک رنگ دارند را خریداری کنید.
حوله از نظر ضخامت نه باید ضخیم باشد و نه نازک تا در شرایط مناسب توان گرفتن رطوبت و خشک کردن مناسب را داشته باشد.
توان جذب بهتر رطوبت به میزان استفاده پنبه در حوله بستگی دارد و اگر از الیاف طبیعی در روند تولید استفاده شود برای سلامتی بهتر و مناسب تر است.

شرکت حوله اصفهان در تولید و پخش عمده انواع حوله های دست و صورت، حوله استخری، حوله تن پوش یا پالتویی، حوله کودک و … که در طرح ها و رنگهای مختلف با تنوع بسیاری برای تمامی سنین در بازار به صورت گسترده فعالیت می کند و همه محصولات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می کند.

مرکز تولید و پخش حوله حمامی عمده

بهترین جنس برای تولید حوله

مهم‌ترین موردی که باید در خرید حوله باکیفیت در نظر داشته باشیم، جذب رطوبت است. حوله‌ها بسته به کاربردی که دارند و در شرایط محیطی که باید استفاده شوند، وزن و جنس متفاوتی دارند.
هر چه وزن حوله بیشتر باشد پرزهای بلندتر و قابلیت جذب آب بیشتری دارد و هر چه بهتر آب های اضافی را جذب کند حالت خشک کنندگی بهتری خواهد داشت ،‌ البته وزن تا حدودی به
جنس حوله هم بستگی دارد.
حوله‌هایی که نه ضخیم باشند و نه نازک انتخاب خوبی برای مصارف مکان هایی مانند آشپزخانه و باشگاه ها به‌ شمار می‌روند و حوله‌های ضخیم نیز برای حمام، استخر،‌ساحل و هتل‌ها مناسب‌اند.
حوله‌های با ابعاد حمامی با رنگ سفید انتخاب خوبی برای  استخر، سونا و جکوزی هستند که معمولا ضخیم و نرم بوده و از لطافت کافی هم برخوردار هستند.

بهترین جنس برای تولید حوله

حوله پنبه‌ای

به‌طور کلی هرچه میزان پنبه در حوله بیشتر باشد قدرت جذب آن بالاتر است
زیرا الیاف پنبه به‌ طور طبیعی می‌توانند تا ۲۵ برابر وزن‌شان مایعات را جذب کنند و این جذب بالا بسیار خوش آیند مصرف کنندگان می باشد و در حوله‌های که مصارف روزمره دارد از پنبه‌های استاندارد استفاده شده است.

حوله‌های ۱۰۰٪ پنبه ای نرم‌تر و لطیف‌تر و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه‌ای نیز
دارند. اگر در  روند تولید، این حوله‌ها با مقدار کمی سیلک (ابریشم) ساخته شوند مرغوبیت آن بیشتر شده و برای استفاده‌های  طولانی‌مدت عالی هستند.
حوله‌های حمام فوق‌العاده نرم و با کیفیتی هم که در هتل‌ها استفاده می‌شوند از پنبه‌های استاندارد و با کیفیت در گرم بالا تولید شده‌اند تا دوام و کارایی خوبی داشته باشند.

 

حوله پنبه‌ای ارگانیک
اشخاصی که به اهمیت زندگی سالم و محیط زیست واقف هستند و پوست‌های حساسی دارند بایداز این نوع حوله‌های تن پوش استفاده کنند تا سلامتی پوست بدن خود را تضمین کنند.
دلیل محبوبیت این نوع از حوله‌ها این است که با محیط زیست سازگارند و هیچ‌گونه مواد شیمیایی در آن به‌ کار نرفته است و از خود نیز هیج مواد شیمیایی به جا نمی گذارد و به صورت ارگانیک تولید می شوند، علاوه بر این در کشت این نوع پنبه‌ها هم هیچ گونه سموم و مواد آفت‌کشی استفاده نشده است.
این پنبه‌ها برای استفاده‌ حوله برای پوست‌های حساس و نوزادان بسیار مناسب است چون کودکان بسیار حساس تر از افراد بزرگسال هستند.

حوله ابریشم و ساتن
این حوله‌ها شیک، زیبا و لوکس هستند و از ظاهر زیبایی نیز برخوردار اند و توسط نخ‌های ابریشم و ساتن بافته می‌شوند.
این تن پوش‌ها نازک، ظریف و سبک وزن هستند و گزینه‌ی مناسبی برای فصول گرم به‌شمار می‌روند تا گرمای حاصل از حمام کردن راحتر از بدن خارج شود.
اما از نظر قیمت و هزینه زیاد مقرون‌به‌صرفه نیستند. در هنگام شست‌وشو باید مراقب بود و اگر اشتباهی رخ دهد سایز آنها کوچک می‌شود و دیگر قابل استفاده نمی باشد.

حوله پشم مصنوعی
این حوله‌ها بسیار مقاوم‌اند زیرا از پارجه های نسبتا ضخیم برای تولید استفاده می شود و توانایی جذب آب زیادی دارند. اندازه‌ی این حوله‌ها معمولا تا مچ پا است، زیرا باید حس گرمی و راحتی را برای استفاده کنندگان ایجاد کنند.

حوله پشم ارگانیک
این حوله‌ها از پشم گوسفند تهیه شده‌اند و  به دلیل نرمی زیاد، بسیارمحبوب هستند.
اما در نظر داشته باشید که قدرت جذب این نوع حوله‌ها بسیار کم است و در شرایطی که آب زیادی  اگه مواجه شود به خوبی نمی تواند عمل خشک کردن را انجام دهد.

حوله بامبو
حتماً حوله‌هایی با الیاف بامبو را امتحان کنید، گیاه بامبو یک ماده‌ طبیعی و سازگار با محیط زیست با خواص ضدباکتریایی، ضد میکروب و ضدحساسیت است که برای سالم نگه داشتن دست و صورت خیلی مفید است.
حوله‌های بامبو نازک و سبک هستند و قدرت جذب بسیار بالایی دارد اما برای فصول سرد انتخاب خوبیبه حساب نمی‌آید و در بین افرادی که آلرژی یا حساسیت پوستی دارند با این  حوله ها راحت خواهند بود.
این حوله‌ها تا حدودی گران‌قیمت هستند اما یکی از بهترین هدایایی هستند که شما می توانید برای عزیزانتان تهیه کنید.

 

حوله میکروفیبر
میکروفیبر یک ماده‌ی مصنوعی است که از ابریشم ظریف‌تر اما دارای قدرت جذب زیاد بوده و برای استفاده در برخی شرایط عالی هستند و حتی از ابریشم نیز بهتر عمل می‌کند. حوله‌های میکروفیبر سبک وزن و نرم  و در مقابل انواع لکه ها مقاوم هستند و برای پوست‌های حساس بسیار مناسب‌اند و به همین دلیل حوله‌های که گرانبهاتر هستند از الیاف میکروفیبر استفاده می کنند.

حوله نایلونی
حوله‌هایی با جنس نایلون بسیار ارزان قیمت هستند و به نسبت  کیفیت پایین تری هم دارند و به‌ راحتی هم تمیز می‌شوند. تنها ویژگی مثبت که این حوله‌ها دارند همان قیمت ارزان‌شان است.
مهم است بدانید که حوله‌هایی که از الیاف پنبه‌ای تولید می‌شوند جزء محصولات ارگانیک طبقه بندی می‌شوند.
البته برخی از حوله‌های پنبه‌ای از پنبه ارگانیک تولید نمی‌شوند و پنبه‌ی موجود در الیاف آن از جنس پنبه‌ مصنوعی می‌باشد.
در صورتی که قیمت حوله برای شما مهم بوده و  به دنبال خرید حوله ارزان هستید، مراقب این نوع حوله‌ی پنبه‌ای باشید چون ممکن است حساسیت زا باشد.
حوله‌ تولید شده از پنبه‌ی مصنوعی از نظر کیفیت نسبت به نوع ارگانیک بسیار ضعیف‌تر می‌باشد  و اگر حوله از جنس الیاف مصنوعی استفاده می کنید بهتر است از جنس
ابریشم مصنوعی باشد چون برای استفاده کردن مناسب تر هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *