حوله هتلی, حوله هتلی ابریشم بافت, حوله هتلی دورو نخ

مرکزتولید و فروش حوله هتلی

مرکزتولید و فروش حوله هتلی، ابتدا به این نکته اشاره نماییم که تعداد حوله ها در یک هتل بسیار بالا است، به همین دلیل، اغلب هتل ها، حوله های خود را به صورت عمده تهیه می نمایند.

به همین علّت ما برای شما هتل داران عزیز، این امکان را فراهم نموده ایم، حوله های مورد نیاز خود را از فروشگاه اینترنتی تولیدی زیتون تهیه نمایید.

مرکزتولید و فروش حوله هتلی

 

مرکزتولید و فروش اقسام گوناگون حوله هتلی

یک هتل مؤظف می باشد حوله های مورد نیاز مشتری خود را تهیه نماید. هر روزه آنها را شست و شو دهد و به خوبی خشک کند، با این کار قطعاً بهداشت حوله حفظ میگردد.

امّا علاوه بر این نکات، هتل ها دارای حوله هایی در سایزهای مختلف میباشند.

بهتر است سری بزنیم به انواع حوله های موجود در هتل ها؛

  • حوله های دست و صورت؛
  • حوله دست و صورت در هتل ها با سایزهای استاندارد، مناسب در راستای خشک نمودن دست و صورت و نیز مناسب جهت قرار گرفتن در آشپزخانه میباشد. بنابرین شما باید آن را در تعداد لازم برای هتل خود فراهم نمایید.

 

  • حوله های حمام؛
  • این حوله مناسب تن است و در سایزهای استاندارد می باشد و  نیز مناسب جهت استفاده در حمام میباشد.
  • از این گونه حوله باید به تعداد لازم در هر اتاق باشد.

 

  • حوله های زیر پایی؛
  • این قبیل حوله ها، به منظور استفاده در مقابل حمام و سرویس بهداشتی به منظور خشک نمودن پاها مورد استفاده قرار میگیرد.

 

خشک شدن سریع بدن و صورت

از جمله حائز اهمیت ترین نکات حوله اتاق هتل خشک شدن سریع از سوی آنهاست. چرا که وجود رطوبت در حوله ها منجر به بروز قارچ و باکتری در آن میگردد. بنابراین این قارچ ها در حوله هتل افزایش یافته و سلامت مصرف کننده را با خطر مواجه می نماید. بنابراین حوله هتل باید به سرعت خشک گشته و در اختیار استفاده کننده قرار بگیرد.

 

درخشان بودن حوله اتاق هتلی

درخشان بودن حوله اتاق هتلی

حوله های هتل باید درخشان و براق باشد. به عبارتی درخشان بودن آن بیانگر تمیز و پاکیزه بودن آن خواهد بود. به همین دلیل هتل داران عزیز باید از حوله هایی استفاده نمایند که سفید براق و بسیار درخشان و جذاب باشد.

جنس حوله

جنس حوله یکی از فاکتورهای بسیار اساسی به هنگام انتخاب حوله های هتل است. بنابراین حوله های انتخاب شده از سوی شما باید دارای جنسی لطیف و نرم باشد. چرا که چنانچه حوله زمخت و دارای جنسی خشن باشد به علّت برخورد مستقیم آن با بدن استفاده کننده، حسی ناخوشایند برای او رقم میزند.

یکی از مرغوب ترین جنس ها برای حوله هتل، جنس پنبه است. پنبه منجر به عدم بروز آلرژی و حساسیت در پوست های حساس میشود. از سویی در هتل ها تعداد افراد بیشماری حضور به عمل می آورند، هتل داران عزیز باید به فکر پوست های حساس باشند.

آبگیری مناسب

کاربرد حوله اتاق هتلی گوناگون است. امّا یکی از مهم ترین نکات آبگیری توسط حوله است. از این جهت باید حوله ای خریداری شود که دارای جنسی مطلوب و با کیفیت است. به منظور آن که حوله آبگیری خود را از دست ندهد بهتر است به هنگام شست و شوی آن از نرم کننده بسیار، استفاده نشود.

عدم دگرگونی کیفیت در برابر آفتاب

عدم دگرگونی کیفیت در برابر آفتاب

حوله اتاق هتلی، به صورت مداوم در حال شست و شو میباشند. پی در پی در معرض نور آفتاب قرار می گیرند. پس یکی از مهم ترین فاکتورها به هنگام تهیه حوله های هتلی، عدم دگرگونی کیفیت در برابر نور آفتاب است. حوله های مرغوب و با کیفیت قطعاً در برابر نور آفتاب تغییر کیفیت، رنگ و جنس نمی دهند.

ما در فروشگاه اینترنتی زیتون امکاناتی را برای شما فراهم نمودیم که به آن چه در ذهن خود می پرورید دست یابید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *