حوله نیم حمام, حوله نیم حمام دورو نخ

مرجع خرید حوله نیم حمام دورونخ گلدوزی شده

حوله نیم حمام دورونخ گلدوزی شده، به گونه ‌ای طراحی می ‌شود که جذب آب بسیار بالایی به خود اختصاص می ‌دهد و این نوع حوله در کیفیت های بسیار بالا و مرغوب تولید شده است. موارد کاربردی این نوع حوله بسیار زیاد است و یکی از مهمترین دلایل آن طول عمر بالای این محصول و قابلیت جذب آب در سطح های مختلف است. در مرجع خرید، این محصول در سایز های مختلف معرفی می گردد.

مرجع خرید حوله نیم حمام دورونخ گلدوزی شده

مشخصات کلی حوله نیم حمام دورونخ گلدوزی

مشخصات کلی حوله نیم حمام دورونخ گلدوزی حوله نیمه حمام دورونخ گلدوزی شده دارای مشخصات و ویژگی های بسیار زیادی است که آن را از دیگر محصولات مشابه متمایز ساخته است.

از مهمترین مشخصات حوله گلدوزی شده می ‌توان به زیبایی منحصر به فرد این محصول اشاره کرد.  این محصولات در سایز های مختلف ارائه می شوند و دارای کیفیت بالایی هستند.

برای طراحی حوله  نیم حمام دورو نخ گلدوزی شده از الیاف ابریشم و الیاف پنبه  کمک گرفته می ‌شود که در نهایت مقاومت این محصولات بسیار بالا است و مقاومت بالای آنها در زمانی می ‌شود که برای خشک کردن بدن از آن ها استفاده می شود و آب را به خوبی و به صورت ۱۰۰% جذب می کنند.

از دیگر مشخصات حوله نیمه حمام دورو نخ گلدوزی شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای استحکام بالا

  • دارای قابلیت جذب آب به صورت ۱۰۰%

  • قابلیت عدم تغییر رنگ بعد از هر بار شستشو

  • دارای قابلیت عدم پرز دهی

  • ارائه شده در سایز های مختلف

  • دارای تنوع طرح و رنگ

فروشنده حوله نیم حمام دورونخ گلدوزی ۶۰*۱۲۰

فروشنده حوله نیم حمام دورونخ گلدوزی 60*120 حوله دورو نخ گلدوزی شده در سایز و ابعاد مختلف به بازار ارائه می ‌شود. از مهم ترین سایز های ارائه شده این محصول در بازار می ‌توان به  حوله گلدوزی ۶۰*۱۲۰ اشاره کرد.

فروشنده در زمان درخواست مشتری در زمینه انواع حوله موظف است در مورد مشخصات فنی و قابلیت‌ های پارچه این محصولات اطلاعاتی ارائه دهد تا مشتریان بتوانند این محصولات را در کیفیت های مناسب خریداری نمایند.

همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم برای تهیه و تولید حوله دورونخ گلدوزی شده با کیفیت، معمولاً از الیاف پنبه و الیاف ابریشم استفاده می شود که فروشنده در زمان فروش این محصول باید نوع الیاف را مشخص کند تا مشتریان بتوانند راحت تر نسبت به انتخاب بهترین گزینه اقدام نمایند.

علاوه بر این فروشنده انواع حوله موظف است ابعاد و سایز این حوله ها را در نمونه های مختلف  به مشتریان معرفی نماید تا مشتریان بتوانند نسبت به متناسب بودن ابعاد و سایز حوله با  بدن خود تصمیم‌گیری نمایند. به عبارت دیگر انواع حوله در ابعاد مختلف برای افراد در سنین مختلف تولید می شوند و فروشنده باید در زمان فروش این موضوع را به اطلاع مشتریان برساند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *