حوله, حوله حمام, حوله دست صورت

مراکز حوله فروشی عمده

مراکز حوله فروشی عمده ، تولید انواع حوله ابعادی و تن پوش ، پخش عمده حوله ، حوله بچه گانه طرح دار، حوله سایز بزرگ، سرویس عروس و داماد ، سرویس نوزادی و… را میتوانید از گروه تولیدی زیتون بخواهید.

مراکز حوله فروشی عمده

انواع حوله های ابعادی

حوله های ابعادی به حوله هایی گفته میشود که با ابعاد های متفاوتی تولید می شوند و قصد داریم در ادامه انواع آن را برای شما نام ببریم.

  1. حوله های آشپزخانه ای
  2. حوله های دست و صورت
  3. حوله های استخری ، هتلی
  4. حوله های حمامی

به توضیح مختصری در مورد نمونه های ذکر شده میپردازیم:

  • حوله های آشپزخانه ای معمولا کوچکترین ابعاد (۲۰*۲۰ و ۳۰*۳۰) را در بین حوله ها دارند و بیشتر برای مصارف نظافتی و یا دستگیره ای استفاده میشوند.
  • حوله های دست و صورت نسبت به آشپزخانه ای بزرگترهستند و بیشترین مصرف را دربین همه نمونه ها دارند (۳۰*۶۰ و ۳۵*۷۰ و ۴۰*۸۰ و ۴۵*۹۰)
  • حوله های استخری و یا هتلی ابعادی مابین حوله های دست و صورت و حمامی دارند که بیشتر برای هتل ها، استخرها، باشگاه ها و … استفاده می شوند.
  • حوله های حمامی بزرگترین ابعاد را دربین حوله های ابعادی دارند که معمولا برای مصارف خانگی به کار می رود.

تمامی نمونه های حوله در تولیدی ها به ۲ صورت تولید میشوند که اصطلاحا به آنها حوله های مخمل و حوله های دورو نخ گفته مشود.

خرید عمده حوله تن پوش

خرید حوله پالتویی در رنگ های متنوع

رنگ حوله هایی که در بازار به چشم می خورد با هم متفاوت است. تولید کنندگان برای رنگ دادن به پارچه های حوله ای از موادی استفاده می کنند که به الیاف و بافت پارچه آسیبی وارد نکرده و از لطافت و نرمی آن کاسته نشود.

به طور کلی حوله هایی که رنگ روشن دارند نرم تر و لطف تر هستند. یکی از علت های پر طرفدار بودن حوله پالتویی سفید نیز همین مورد است. در هنگام تولید این حوله ها از رنگ های تیره استفاده نشده یا مقدار آن بسیار کم است و به همین علت احتمال زبر شدن و یا آسیب دیدن الیاف پارچه کمتر است.

حوله تن پوش طرحدار با دقت و ظرافت خاصی طراحی می شود. این رنگ ها و طرح ها باید به گونه ای باشند که در صورت شست و شو یا تماس مکرر با آب، آسیبی ندیده و ثابت باقی بمانند.

مراکز حوله فروشی عمده

عرضه عمده و مستقیم انواع حوله پالتویی بزرگ

حوله به شکل های مختلفی طراحی می شود که در بین این انواع مختلف، حوله ی پالتویی از همه پر فروش تر و پر طرفدار تر است. فروش حوله پالتویی به صورت عمده و مستقیم با قیمت بهتر و مناسب تری انجام می شود.

حوله ها دارای سایز بندی و اندازه های مختلفی هستند. حوله های سایز بزرگ مردانه، که برای تولید آن ها از پارچه ی بیشتری هم استفاده شده است قیمت بیشتری دارند. تولید کنندگان تلاش می کنند تا پارچه حوله ای را به قیمت مناسبی تولید کنند تا بعد از طراحی و آماده سازی انواع حوله، آن ها را با قیمت های مناسبی در دسترس مشتریان قرار دهند.

حوله پالتویی ترک دارای کیفیت بسیار بالایی است؛ زیرا در هنگام تولید آن از بهترین پارچه ها استفاده شده است. پارچه ای برای حوله مناسب است که :در صورت استفاده مکرر، بین ۵ تا ١٠ سال دوام داشته باشد.

تولیدکنندگان ایرانی توانسته اند مرغوب ترین و متنوع ترین حوله ها را در کشور تولید کنند. حوله هایی که در کشور تولید می شوند سال ها است که مورد توجه مشتریان خارجی قرار گرفته و از این کشور به بسیاری کشورهای دیگر نیز ارسال می شوند.

استفاده از پنبه های درجه یک و خالص در این حوله ها باعث مرغوبیت کالا شده است. تولید کننده ها در مراحل انتهایی به نخ ها نرم کننده اضافه می کنند تا نرمی و لطافت آن افزایش پیدا کند. البته تاثیر این نرم کننده ها دائمی نیست و ممکن است با چند بار شست و شو از بین برود. استفاده از این مواد در حوله یکبار مصرف بیشتر دیده می شود.

حوله ها بعد از ارزیابی کیفیت، توسط مراکز مربوطه قیمت گذاری شده و سپس در بازار عرضه می شوند. خرید این محصولات با قیمتی مناسب به صورت عمده و مستقیم امکان پذیر است و مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را به راحتی سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *