تن پوش بچگانه, حوله تن پوش پسرانه, حوله تن پوش طرح دار

لیست قیمت حوله تن پوش بچه گانه عمده

لیست قیمت حوله تن پوش بچه گانه عمده یکی از دغدغه های خریداران عمده حوله تن پوش بچه گانه است که متاسفانه در چندسال اخیر به دلیل نوسانات بازار این امکان وجود ندارد تا تولیدکننده بتواند لیست قیمت را بروی سایت ها و فضای مجازی قرار دهد.

البته امروزه با وجود راه های ارتباطی گسترده خریداران میتوانند به راحتی با مشاورین و مسئولین فروش شرکت تولیدی زیتون ارتباط بگیرند و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

لیست قیمت حوله تن پوش بچه گانه عمده

خرید حوله بچه گانه کلاه دار صورت عمده

حوله بچه گانه کلاه دار درجه یک، معمولا برای فرزندان بالای ۲ یا سه سال مناسب تر است، چرا که هم مو ها از این سنین به بعد رشد بیشتری دارند و هم فرزندان از این سنین به بعد دیگر می توان توانایی پاک کردن موها توسط کلاه حوله را در کودکان تقویت کرد.

معمولا فروشگاه ها حوله های کلاه دار را به همراه دیگر حوله ها در طرح های متفاوت به صورت عمده خریداری می کنند.

بیشتر والدین برای کودکان از حوله هایی با طرح های عروسکی استفاده می کنند زیرا که جذابیت بیشتری برای فرزندان دارد و آنها را عاشق استحمام و پاکیزگی میکند.

فروش حوله عروسکی در اکثر فروشگاه ها در حال انجام است و شما عزیزان می توانید به هر فروشگاهی که می روید این حوله ها را دریافت نمایید.

لیست قیمت حوله تن پوش بچه گانه عمده

فروش حوله های بچه گانه درطرح ها و رنگ های متنوع

حوله ها در طرح، رنگ، جنس و مدل دارای انواع متنوع ای می باشند. فروش حوله ها در ایران به دو صورت های آنلاین و غیر آنلاین امکان پذیر است.

حوله های کودکانه معمولا در طرح های زیر در بازار وجود دارند:

  • حوله هایی با طرح های عروسکی
  • حوله هایی با طرح های فوتبالیست ها
  • حوله هایی با طرح ماشین ها
  • حوله های با طرح های کارتونی

این طرح ها متناسب با سلیقه پسران و دختران برای آنها انتخاب می شود که عمدتا پسر ها از طرح های فوتبالیستی و ماشین خوششان می آید و دختر ها طرح های عروسکی و کارتونی را بیشتر می پسندند.

رنگ حوله ها در بازار از تنوع بسیار زیادی بر خوردار است، اما کودکان پسر معمولا از رنگ ابی و کودکان دختر معمولا از رنگ صورتی خوششان می ایند.

انواع حوله کودک از نظر مدل ها و جنس عبارت هستند از:

  1. حوله کلاه دار
  2. حوله تن پوش بچه گانه
  3. حوله نوزادی
  4. جوله پالتویی
  5. حوله یکبار مصرف نوزادی
  6. حوله استخری

حوله کلاه دار همانطور که از نامش پیداست دارای کلاه می باشد.

حوله تن پوش مانند یک پیراهن بر تن بچها پوشانده می شود.

قیمت حوله نوزادی معمولا از سایر حوله ها ارزان تر است.

با خرید حوله پالتویی انگار بعد از حمام پالتویی را به تن فرزندانتان کرده اید که باعث میشود بدن کودکان گرم بماند و از سرماخوردگی کودکان جلوگیری میکند.

حوله یکبار مصرف همانطور که از نامش پیداست، شما فقط می توانید یکبار از آن برای پاک کردن تن کودکتان استفاده کنید و دیگر قابلیت مصرف دوباره را ندارد.

حوله استخری معمولا بعد از رفتن کودک به استخر مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید تن پوش بچگانه در اصفهان 

ویژگی های مهم حوله تن پوش با کیفیت

از ویژگی های مهم حوله تن پوش با کیفیت نرم بودن و در عین حال سخت بودن در طول عمر می باشد.

کشور ایران برای افزایش تنوع حوله نه تنها تولیدی های حوله را تشویق می کند، بلکه از سایر کشور ها حوله وارد می کند.

حوله بچه گانه ترک یک نمونه از حوله های وارداتی به ایران می باشد که دارای کیفیت عالی و فوق العاده ای می باشند‌.

حوله های تن پوش معمولا برای کودکان بالای دو سال مناسب تر است، شرکت پخش حوله این حوله ها را به تمامی فروشگاه ها ارسال می کند تا شما عزیزان بتوانید آنها را به راحتی و به سادگی پیدا کنید و خریداری نمایید.

در اصفهان، در این شهر بسیار زیبا و دیدنی هم بزرگترین تولیدی و فروشگاه های حوله حمام وجود دارند که حوله ها را با مرغوب ترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت به فروش می رسانند.

علاوه بر اینکه مردم عزیز اصفهان می توانند حوله های خود را از این فروشگاه ها تهیه نمایند شما هم می توانید سری به این فروشگاه ها بزنید و هم از این شهر زیبا لذت ببرید و هم حوله مرغوب و با کیفیت مورد نظر خود را تهیه نمایید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *