حوله, حوله چند منظوره

قیمت فروش حوله چند منظوره در بازار تهران

حوله چند منظوره یک وسیله کاربردی و پر استفاده می باشد. این کالا با قیمت بسیار مناسب به صورت عمده در بازار تهران عرضه می شود. از پارچه های نخی مرغوب با الیاف نرم در تهیه آن استفاده می گردد. این حوله ها در رنگ بندی های مختلف در بازار عرضه می شوند. تنوع در طرح و رنگ باعث جذابیت این محصول می باشد. یک کالای اساسی برای بالا بردن سطح بهداشت خانواده می باشد.

قیمت فروش حوله چند منظوره در بازار تهران

حوله چند منظوره چیست و چه ویژگی دارد؟

حوله چند منظوره چیست و چه ویژگی دارد؟یک ویژگی حوله چند منظوره مرغوبیت الیاف و بافت آن می باشد. بسیار نرم و منعطف بوده و ضد حساسیت می باشد. قدرت جذب رطوبت آن بسیار بالا می باشد‌. این حوله ها در سایز های مختلفی تولید می شوند که هر کدام کاربرد خاصی دارند. برای خشک کردن دست و صورت، خشک کردن موها، جهت استحمام، استفاده بعد از استخر کاربرد دارند. 

قیمت حوله چند منظوره با توجه به سایز آن و کیفیت حوله ها تعیین می گردد. هر چه قدر الیاف به کار برده شده مقاوم تر و منعطف تر باشند ارزش این کالا بیشتر خواهد شد. 

این محصول امروزه در بسته بندی های بسیار شیک و جذاب با قیمت های مناسب به کشور های اطراف صادرات می شود. تهیه این کالا به صورت عمده تخفیف های خوبی را شامل خواهد شد. این محصول با کمترین هزینه به سراسر کشور ارسال می گردد. در تمامی رنگ ها و سایز های مختلف می توان این کالا را تهیه نمود.

فروش حوله چند منظوره در تهران

فروش حوله چند منظوره در تهرانحوله چند منظوره به عنوان یکی از بهترین انواع این محصول در بازار داخلی به فروش می رسد. این محصول با مرغوبیت و کیفیت بالا و با استاندارد ترین تجهیزات تولید می گردد. 

در تهیه این حوله ها از پارچه های فوق العاده مرغوب استفاده می شود. خیاطان و طراحان بسیار ماهری با استفاده از تجهیزات پیشرفته انواع تن پوش با کیفیت عالی را تولید می نمایند.

این محصول در انواع حوله  با رنگ های بسیار مختلف و گاهی ترکیبی به سراسر کشور نیز ارسال می گردد. در بسیاری از صنایع مختلف استفاده می شود و می توان از این کالا به عنوان جایگزین مناسب برای انواع حوله ها نام برد. 

فروش حوله چند منظوره با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت عمده در تمامی نمایندگی ها امکان پذیر می باشد. این کالا دارای خدمات مشاوره ای و پشتیبانی بوده و کارشناسان حرفه ای در مورد این محصول اطلاعات دقیق را به خریداران ارائه می دهند.

این محصول دارای نمایندگی در بسیاری از شهر ها می باشد و می توان این کالا را از طریق وب سایت های معتبر نیز سفارش داد. کیفیت این پوشاک تضمین شده و معتبر می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *