حوله پالتویی مخمل, حوله تن پوش ساده, حوله تن پوش مخمل

قیمت عمده حوله تن پوش مخمل

قیمت عمده حوله تن پوش مخمل ، حوله تن پوش مخمل رایج ترین نمونه تن پوش در بازار است که شما میتوانید به راحتی آن را در فروشگاه های سراسر ایران خریداری کنید.
شرکت تولیدی زیتون با کمک نیروی متخصص و تکنولوژی روز دنیا تنوانسته است بهترین نوع از حوله تن پوش های مخمل را به بازار عرضه نماید و رضایت مشتریان را جلب نماید.

قیمت عمده حوله تن پوش مخمل

حوله تن پوش

شاخص تفاوت حوله تن پوش با سایر انواع حوله ها همان تن پوش بودن آن هاست.
که موجب راحتی استفاده برای افراد شده است واز بابت عدم افتادن حوله از تنشان خاطرشان آسوده باشد.

استفاده از این حوله ها برای استخر، حمام، ساحل و چشمه های آب گرم بسیار مناسب است و داشتن یک حوله تن پوش برای هر کسی لازم است درضمن میتوان گفت گزینه ی مناسبی هم برای هدیه دادن به اطرافیان در مناسبت هایی مانند تولد می باشد.

این حوله ها در سایز های استاندارد تولید می شوند و حوله تن پوش تا زانو، حوله تن پوش تمام قد و حوله تن پوش بالای زانو (اسپرت زنانه) اندازه های موجود این حوله هستند که نوع تمام قد آن بیش ترین طرفدار را دارد و پر فروش ترین نوع می باشد.

این حوله ها با بدلیل دارا بودن کلاه و کمربند بیشترین کارایی را برای فرد دارند.

برخی از مهم ترین ویژگی های مثبت حوله های تن پوش ما عبارت اند از:

  • مقاومت بالا
  • لطافت و نرمی
  • ماندگاری و ثبات رنگ
  • تولید شده با نخ پنبه مرغوب
  • عدم پرزدهی
  • داشتن آرم استاندارد
  • آبگیری بالا
  • عدم ایجاد هرگونه حساسیت
  • بسته بندی جذاب

قیمت عمده حوله تن پوش مخمل

نکاتی بهداشتی در مورد حوله

شاید پیش از خواندن نتایج پژوهش های محققان که آنها را در ادامه با شما در میان خواهیم گذاشت، اهمیت چندانی به بهداشت حوله های حمام نمی دادید و از این پس برای تان اهمیت ویژه ای پیدا میکند.

شستن حوله حمام

در این میان تعویض مداوم مسواک،شستن حوله حمام , رعایت بهداشت فردی و عمومی از جمله مسائل پراهمیتی است که خصوصا در سال های اخیر و در حوزه سلامت بسیار بدان پرداخته شد، شستن یا ضدعفونی کردن دست ها پس از دست دادن و تماس آنها با وسایلی که در دسترس عموم هستند و بسیاری دیگر از موارد به کرات توصیه می شوند.

نتایج بیولوژیستها نشان می دهد که حوله حمام یکی از مراکز تجمع میکروبها و باکتریها می باشد این باکتری ها موجب ایجاد بوی بد در حوله های حمامی میشود درحالی که حوله ها مکان بسیار مناسبی برای شکل گیری و رشد انواع باکتری ها هستند چرا که رطوبت، هوای گرم و اکسیژن کافی، ادامه حیات را برای باکتری های یاد شده فراهم می آورد. هر جا که رطوبت وجود داشته باشد، میکروب ها نیز دیده می شوند.

پس  به این نکته توجه داشته باشید که بعد از هر بار مصرف باید حتما به طور کامل حوله را خشک کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *