حوله, حوله ابریشم

قیمت سرویس حوله ابریشم 2 تکه بزرگسال

سرویس حوله ابریشم 2 تکه یکی از انواع حوله ها می باشد که توسط تولیدکنندگان بسیاری در سطح کشور تولید و توزیع می شوند مجموعه زیتون از جمله معتبرترین مراکز می باشد که دارای اجناسی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. این مجموعه توانایی لازم برای عقد قرارداد با انواع ارگان ها را دارا می باشد علاوه بر آن قادر به صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه و دیگر کشورها می باشد.

قیمت سرویس حوله ابریشم 2 تکه بزرگسال

برتری حوله ابریشم بر حوله دورونخ

برتری  حوله ابریشم بر حوله دورونخ حوله یکی از اساسی ترین لوازم برای استحمام و خشک کردن بدن می باشد که دارای انواع مختلفی از لحاظ جنس، نوع رنگ، مدل و … میباشد. حوله ها نیز مانند سایر البسه دارای نکاتی در رابطه با شرایط شست و شو و نگهداری می باشند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • حوله و تن پوش ها را باید همواره در دمای مناسبی که توسط تولیدکنندگان آن بر روی محصول نصب می شود شست و شو نمود زیرا دمای بالا منجر به تغییر شکل می شود.
  • حوله ها همیشه بهتر است به تنهایی در لباسشویی قرار گیرند
  • در هنگام شست و شو نباید مواد سفید کننده به آن ها اضافه نمود چرا که منجر به از بین رفتن نرمی الیاف می شود.
  • حوله های خشک نباید به صورت فشرده در قفسه ها نگهداری شوند چرا که باعث از بین رفتن نرمی آن ها می شود.
  • حوله را باید بعد از شست و شو از رخت آویز، آویزان نمود تا چروکیده نشود.

در تولید حوله ها و تن پوش ها از الیاف مختلفی مانند ابریشم، پنبه، پلی استر و… استفاده می نمایند که در این میان حوله های ابریشمی نسبت به نمونه های دیگر از لطافت و نرمی بالایی برخوردارند. خرید سرویس حوله ابریشم برای انواع پوست مخصوص پوست های حساس بسیار حائز اهمیت می باشد. حوله های ابریشمی بر خلاف حوله های پنبه ای نازک، ظریف و سبک وزن می باشند و مناسب فصول گرم سال هستند.

مرکز خرید سرویس حوله ابریشم 2 تکه

مرکز خرید  سرویس حوله ابریشم 2 تکه سرویس حوله ابریشم بزرگسال را مراکز فروش فراوانی در سطح کشور عرضه می نمایند. امروزه اکثر مراکز فروش دارای سایت ها و صفحات مجازی برای فروش و معرفی محصولات خود می باشند که از استقبال خوبی نیز برخوردار بوده است. در این سایت ها مطالبی نظیر قیمت کالا، نوع برند کالا، آدرس مرکز فروش، زمان تحویل کالا و… قابل رویت می باشد که خریدار به راحتی با مراجعه به سایت می تواند، اطلاعات مربوط به جنس مورد نظر خود دسترسی پیدا کند و در صورت تمایل آن را سفارش داده و در زمان مقرر درب منزل تحویل نماید. در این روش خریدار قادر به مقایسه قیمت و کیفیت جنس مورد نظر در مراکز فروش سراسر کشور می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *