حوله, حوله دورو نخ

قیمت روز حوله دورو نخ ساده 35*70

حوله جزء لوازم بهداشتی و ضروریست که لازم است در جنس و کیفیت مناسب انتخاب شود تا بهترین کارایی را داشته باشد و به خوبی رطوبت را از بدن جذب کند. یکی از پرکاربردترین نوع حوله، دورو نخ ساده است. این حوله در ابعاد بسیار متنوع وجود داشته و قابل سفارش است. قیمت روز حوله دورو نخ ساده 35* 70 با توجه به کیفیت بالا و الیاف درجه یک آن، بسیار مناسب و مقرون بصرفه است و باعث شده تا افراد در اقشار مختلف توان خرید این حوله را داشته باشند. 

قیمت روز حوله دورو نخ ساده 35*70

ابعاد حوله دورو نخ ساده صورت

ابعاد حوله دورو نخ ساده صورت حوله صورت در ابعاد مختلفی وجود دارد. یکی از سایزها و ابعادهای استاندارد آن 35* 70 می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و اغلب افراد این سایز را می پسندند. این حوله به علت سایز مناسب و استاندارد و نیز دورو بودن یکی از بهترین حوله هاست که جذب آب بالایی دارد.

علاوه بر ابعاد مناسب، جنس نخ حوله دورو باعث شده تا هیچ گونه حساسیت، خارش و قرمزی ایجاد نکند و با تمام پوست ها سازگاری داشته باشد. این حوله بسیار مقاوم و محکم است و در برابر شست و شوی مداوم کیفیت خود را از دست نمی دهد و به راحتی پاره نمی شود.

حوله ساده سفید دورو نخی یکی از انواع حوله های پراستفاده است که اغلب افراد در سنین مختلف آن را انتخاب می کنند و از کیفیت بالای آن همواره راضی هستند. 

ابعادهای دیگر حوله صورت در سایزهای کوچکتر نیز وجود دارد که مسافرتی بوده و یا برای کودکان استفاده می شود. این حوله ها حجم کمی داشته و در کیف یا ساکی به راحتی جا می شوند. 

فروش کلی حوله دورو نخ ساده سفید

فروش کلی حوله دورو نخ ساده سفید امروزه فروش حوله به روش های مختلفی انجام می شود. مصرف کنندگان و افراد متقاضی در شهرها و استان های مختلف، دیگر هیچ نگرانی برای تهیه و خرید حوله ی با کیفیت و قیمت مناسب نخواهد داشت زیرا می توانند به راحتی آن را از طریق ثبت سفارش آنلاین خریداری کنند و در مدت زمان بسیار کوتاهی درب منزل خود تحویل بگیرند.

فروش کلی حوله دورو نخ ساده سفید با کیفیت عالی و تضمینی از طریق این سایت فروش تخصصی و عمده با نازلترین قیمت امکان پذیر می باشد و قابلیت ارسال به تمام شهرها و نقاط مختلف کشور را نیز دارد. 

حوله نخی ساده یکی از پرفروش ترین نوع این محصول در بازار داخلی و خارجی است که به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب افراد زیادی خواهان آن هستند و به صورت غیرحضوری آن را سفارش می دهند. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *