حوله

قیمت خرید حوله های استخری با کیفیت بی نظیر

قیمت حوله های استخری با کیفیتی سوپر اعلا و ممتاز که توسط این مجموعه برای خرید شما مشتریان محترم فراهم آمده، بسیار ارزان و مقرون به صرفه تعیین گردیده است. حوله های موجود، توسط یکی از معروفترین واحدهای تولیدی منطقه و با استفاده از بهترین متریال تولید شده است. استفاده از ماشین آلات کاملاً اتوماتیک، با فناوری هایتک در خطوط تولید، رعایت سخت گیرانه و مثال زدنی استانداردهای بین‌المللی، به ویژه، الزامات تولید حوله در اتحادیه‌ی اروپا، طراحی الهام گرفته از پر فروش ترین مدل های روز دنیا و دست آخر قیمت غیر قابل رقابت و باور نکردنی این کالای ناب، سبب مجذوب شدن مشکل پسندان بازار منسوجات به این حوله های استثنایی گردیده است.

قیمت خرید حوله های استخری با کیفیت بی نظیر

معیار های قیمت گذاری حوله استخری بزرگ

معیار های قیمت گذاری حوله استخری بزرگ استقبال چشمگیر مشتریان، از حوله استخری بزرگ به نسبت سایر انواع مشابه، و همچنین سلیقه های متفاوت و نیز توان مالی گوناگون خریداران، دست اندر کاران تولید را بر آن داشته تا علاوه بر در نظر داشتن افزایش کمی تولیدات این کالا؛ به منظور ایجاد تعادل در بازار، در راستای پوشش نیازمندی انواع مشتریان ( به فراخور سلیقه و توان مالی )، تولیدات خود را در گریدهای کیفی متنوع و البته، با قیمت های مختلف، روانه‌ی بازار مصرف نمایند.

البته، نگرانی از موضوع قیمت، نباید شما را برای خرید این حوله‌ی کار آمد و مناسب دلسرد نماید زیرا با توجه به آنچه که در ادامه به استحضار شما خواهد رسید، می توانید بر اساس معیارهای مطروحه برای تعیین رنج قیمتی این کالا، بهترین حوله را بر اساس سلیقه و بودجه‌ی خود تهیه فرمایید.

اما، معیارهای قیمت گذاری حوله های استخری بزرگ بدین شرح می‌باشد:

  • مهم ترین عامل برای تعیین قیمت، نوع الیاف به کار رفته برای تولید پارچه‌ی حوله‌ای می‌باشد؛ به این صورت که هر چقدر الیاف مذکور طبیعی تر باشند به همان نسبت بهای نهایی افزایش خواهد یافت. به عنوان مثال، حوله استخری تولید شده از الیاف نخ صد درصد پنبه ای طبیعی و یا الیاف بامبو، به مراتب گران تر از الیاف مصنوعی مانند پلی استر یا ترکیب پلی استر با نخ پنبه ی طبیعی می باشد.
  • دو طرفه بودن یا یک طرف بودن ( در عرف بازار اصطلاح یک رو یا دو رو به کار رفته می شود ) بر قیمت تاثیر گذار است.
  • میزان ضخامت بافت پارچه‌ ی حوله، به صورت مستقیم بر نرخ آن اثر گذار می باشد.
  • داشتن هر نوع ویژگی اضافه ( آنتی باکتریالی و یا سایر خواص نانو ) موجب افزایش قیمت تعیین شده خواهد شد.
  • به طور معمول نرخ در نظر گرفته شده برای حوله های دارای قدرت جذب و آبگیری بیشتر نسبت به دیگر انواع ضعیف تر ( در میزان جذب رطوبت )، در هنگام خرید، گران تر است.

همه چیز درباره قیمت حوله استخری زنانه

همه چیز درباره قیمت حوله استخری زنانه قیمت فروش حوله استخری زنانه، مانند بسیاری دیگر از اقلام مشابه و کاربردی برای حفظ سلامت و تامین بهداشت فردی، ثابت نبوده و با توجه به اینکه مواد اولیه به کار رفته در تولید آن‌ها متفاوت بوده، بنابراین به فراخور مرغوبیت و گرید کیفی، دارای اختلاف قیمت می‌باشند.

علاوه بر تاثیر مواد اولیه، برخی مزایای دیگر ، مانند: الیاف صد درصد طبیعی، داشتن قابلیت های آنتی باکتریالی و یا ضد چروک نانویی، ارائه در طرح های خاص ( دکلته ساده، دلته طرح دار با کلاه و غیره ) و ابعاد متفاوت، ضخامت بالا و لطافت ویژه، نقش مهمی در تغییر قیمت ها ایفا می نماید.

قیمت حوله های استخری با بهترین درجه کیفی

قیمت حوله های استخری با بهترین درجه کیفی در هنگام خرید، اغلب مشتریان محترم به دنبال خرید حوله استخری ارزان با کیفیت بهتر نسبت به انواع دیگر موجود در بازار بوده و این مسئله، چه در انجام خرید به صورت حضوری و یا حتی خرید آنلاین انرژی و زمان زیادی را از این عزیزان به هدر می دهد.

این مجموعه، برای کسب رضایتمندی و همچنین رفاه حال بیشتر مشتریان گران قدر خود، کلکسیونی دیدنی، بی همتا و منحصر به فرد از سوپر حوله های استخری صادراتی را برای فروش با پایین ترین قیمت در ایران فراهم نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *