حوله تن پوش, حوله تن پوش کودک

قیمت خرید حوله تن پوش کودک

از ملزومات حمام دادن کودکان و نوزادان حوله تن پوش کودک است تا علاوه بر خشک کردن بدن کودک، گرمای لازم را برای کودک تأمین کند. از مشخصه های اساسی حوله حمام کودک نرم و لطیف بودن، استفاده از نخ ضد حساسیت و سبک بودن آن است تا به پوست حساس کودک آسیب وارد نکند. حوله حمام کودک دارای تنوع بسیاری از نظر جنس، طرح، رنگ و قیمت می باشد. قیمت حوله تن پوش کودک به نوع برند و وسایل دیگری که همراه حوله عرضه می شود مانند: سرپوش، لیف، پاپوش و اسفنج بستگی دارد.

قیمت خرید حوله تن پوش کودک

حوله تن پوش کودک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

حوله تن پوش کودک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
به دلیل پوست حساس و لطیف کودک، هنگام خرید حوله تن پوش، رعایت نمودن بعضی نکات ضروری می باشد. از جمله ویژگی های یک حوله تن پوش مناسب را می توان به طور خلاصه به شرح زیر بیان کرد:

  • در حین نرم و لطیف بودن از مقاومت بالائی برخوردار بوده و پرزدهی نداشته باشد.
  • از نخ مناسب و ضد حساسیت استفاده شده باشد.
  • رنگ ثابت داشته و به بدن کودک رنگ ندهد.
  • ضخامت مناسبی داشته و سبک باشد.
  • خاصیت جذب آب بالایی داشته باشد.
  • دارای کیفیت بالا و استاندارد باشد.
  • آبرفت نداشته و بعد از شستشو کوتاه نشود.
  • دارای خاصیت ضد باکتری باشد.

از نکات بسیار مهم حوله کودک این است که پس از استفاده و یا شستشوی آن در مدت زمان کمی خشک گردد تا از الوده شدن به میکروب های هوا و بو گرفتن حوله جلوگیری به عمل آید. حوله تن پوش کودک از نظر سایز و اندازه باید متناسب با بدن کودک خریده شود تا کامل بدن کودک را در بر بگیرد و از نفوذ هوای سرد و بیمار شدن کودک جلوگیری شود.

برای ترغیب کودک به حمام کردن و پوشیدن حوله بهتر است برای انتخاب مدل و طرح حوله تن پوش کودک از  کارتون یا فیلمی که کودک به آن علاقه دارد الهام گرفته شود و در رنگ های شاد و متنوع خریداری گردد.

عوامل موثر بر قیمت حوله تن پوش کودک

عوامل موثر بر قیمت حوله تن پوش کودک

حوله تن پوش کودک دارای تنوع بسیار زیادی از نظر جنس، طرح، رنگ، برند و وسایلی است که گاها همراه با حوله عرضه می شود. حوله های تن پوش کودک که به عنوان سرویس حمام سیسمونی در بازار عرضه می شود و به صورت ست کامل ارائه می گردد، علاوه بر حوله تن پوش، سربند، پابند، دستکش و زیرانداز نیز در این سرویس وجود دارد.

عوامل مؤثر بر قیمت حوله تن پوش کودک، خرید به صورت تک و یا سرویس کامل است، همچنین نوع برند و سایز حوله در قیمت آن بسیار تأثیر گذار است. به دلیل اهمیتی که خانواده ها برای سلامت جسم و روح کودکان خود قائل هستند، معمولا حوله های تن پوش موجود در بازار از بهترین کیفیت، طرح و رنگ تهیه شده تا رضایت خانواده ها فراهم گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *