حوله, حوله هتلی

قیمت حوله هتلی ابریشم بافت سفید

فروش باکس حوله هتلی ابریشم بافت در وب سایت فروش حوله هتلی صورت می گیرد، حولی یکی از وسایل شخصی و بهداشتی می باشد و وجود آن در تمام هتل ها و مسافر خانه ها الزامی است.
هتل ها مکان پذیرایی هستند و بنابراین تمام وسایل آنها باید شیک و با کیفیت باشد و به همین دلیل جنس حوله های هتلی بسیار مهم و حائز اهمیت است و بهتر است که از حوله های مرغوب ابریشم بافت در هتل ها استفاده شود.

قیمت حوله هتلی ابریشم بافت سفید

راهنمای جامع خرید حوله هتلی

راهنمای جامع خرید حوله هتلی حوله های هتلی در جنس های مختلفی به بازار عرضه می شوند و مرغوب ترین حوله های هتلی به ترتیب دارای جنس ابریشمی، پنبه ای، ساتن و الیاف مصنوعی هستند و در میان حوله های نام برده شده جذب آب توسط حوله های ابریشمی بیشتر از سایر حوله های نام برده شده می باشد.

حوله های ابریشمی بسیار سبک هستند و حمل آنها در مسافرت ساده می باشد اما حوله هایی که از الیاف مصنوعی تولید شده اند دارای بیشترین وزن هستند و پس از جذب آب سنگین تر نیز می شوند بنابراین بهتر است که حوله الیاف مصنوعی خریداری نکنید.

در صورتی که قصد خرید یک حوله ی مناسب برای خشک کردن موهایتان دارید بهترین گزینه، حوله های میکروفایبر هستند زیرا این حوله ها کاملا از الیاف طبیعی تولید شده اند و جذب آب بسیار بالایی دارند و به دلیل دارا بودن پرزهای بلند و نرم بودن سبب آسیب به فلس های مو و وز شدن موها نمی شوند.

در هتل ها معمولا سه نوع حوله لازم می باشد و اولین حوله ی مورد نیاز حوله ی دست و صورت است و یکی دیگر از حوله های مورد نیاز هتلی حوله های سایز متوسط هستند که از آنها برای خشک کردن بدن و موها پس از حمام استفاده می شود و سومین حوله ای که باید در هتل ها موجود باشد حوله ی تن پوش نام دارد و این حوله ها به صورت کلاه دار و آستین دار تولید می شوند.

مرکز فروش حوله هتلی ابریشم بافت LAGOST

مرکز فروش حوله هتلی ابریشم بافت LAGOST به حوله های ابریشم بافتی که از آنها در هتل ها استفاده می شود در اصطلاح حوله هتلی LAGOST نیز گفته می شود و این حوله ها علاوه بر داشتن جنس بسیار نرم و لطیف دارای پرزهای بلند هستند و سبب آزار پوست نمی شوند.
حوله های هتلی معمولا به صورت حوله مخصوص استحمام و حوله دست و صورت تولید می شوند و قیمت این حوله ها به سایز و ضخامت آنها بستگی دارد و حوله های حمام قیمت گرانتری نسبت به حوله های دست و صورت هتلی دارند و برای اطلاع از قیمت این حوله ها و خرید آنها به وب سایت فروش حوله هتلی مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *