حوله آشپزخانه

قیمت حوله سرویس آشپزخانه جهیزیه

حوله سرویس آشپزخانه که در طرح و رنگ های مختلف ساخته شده و به بازار عرضه می گردد . این حوله ها که بیشتر برای خشک کردن ظروف آشپزخانه استفاده می شوند ، دارای رنگ های متنوع صورتی ، نارنجی ، سبز و آبی هستند . حوله سرویس آشپز خانه که نقش پاک کنندگی و خشک کردن را بر عهده دارد معمولا ۳ لایه هستند و از پارچه های نانو که قابلیت کشیدن نم و پاک کنندگی بالاتری دارند ، استفاده می شود .

قیمت حوله سرویس آشپزخانه جهیزیه

نمونه های زیبا حوله سرویس آشپزخانه جهیزیه

نمونه های زیبا حوله سرویس آشپزخانه جهیزیه خانوم های با سلیقه و همچنین کد بانو های ایرانی و بخصوص نو عروسها که سرویس های شیک و خاصی را برای آشپزخانه انتخاب می کنند ، همچنین زیباترین حوله های سرویس آشپزخانه را نیز تهیه و مورد استفاده قرار می دهند . انواع مدل های ست آشپز خانه که در رنگ های بنفش  و ست آشپزخانه تم مشکی و قرمز هستند که پارچه های آنها نیز به مدل های چهار خانه ، قالب دار ، خال خال و مدلهای تور بافی نیز هستند ‌. این نمونه ها امروزه جزء اقلام جهیزیه نیز به شما می آیند . همچنین طرح های بافتنی دیگری نیز به شکل عروسک های کوچک بافته شده یا طرح های مانند ماهی بافتنی نیز روی این ستها انجام می شود . همچنین از این مدلها ، حوله جلو گاز نیز داریم که برای خشک کردن و تمیز کردن سرویس اجاق گاز استفاده می شود . جنس این پارچه ها به گونه ای است که چنانچه در معرض حرارت یا شعله اجاق گاز قرار بگیرند ، جمع نشده و نخ کش نمی شود . این سرویس های پارچه ای که از ۱۰ تکه تا ۲۰ تکه متفاوت می باشند . این حوله ها و سرویسها پارچه جز وسایل بسیار ضروری برای عروس خانوم ها است چون استفاده زیادی از آنها می شود و زود فرسوده می شوند . برای تهیه این حوله ها نیاز به پارچه های جنس خوب ، نخ های همرنگ پارچه ، قیچی و چرخ خیاطی نیاز است که آموزش دوخت توسط نرم افزارهایی به افراد داده می شود .

عامل تعیین قیمت حوله سرویس آشپزخانه

عامل تعیین قیمت حوله سرویس آشپزخانه قیمت حوله سرویس آشپز خانه بسته به تعداد تکه آن متفاوت است . ول بسته به جنس پارچه و طرح و قالب بندی آن قیمتها متفاوت است . برخی از حوله ها از پارچه های نانو تهیه شده که کیفیت مرغوب تری نسبت به پارچه های معمولی دارند همچنین بعضی از انواع حوله ها که طرح های عروسکی روی آنها بافته شده است قیمت نسبتا بالاتری در مقایسه با طرح های ساده دارد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *