حوله, حوله دست صورت

قیمت حوله دست و صورت مخمل گلدار

حوله ها نقش مهمی را در زندگی بر عهده داشته و تمامی امور خشک کردن رطوبت و آب موجود در سطح خارجی بدن با آنها خشک خواهد شد. حالا در معرفی یکی از بهترین و پرکاربردترین مدل های حوله می توان به حوله دست و صورت اشاره کرد که بهترین جنس و طرح موجود از آن، حوله دست و صورت مخمل گلدار می باشد که دارای بافت نرمی بوده و با بهترین قیمت عرضه خواهد شد.

قیمت حوله دست و صورت مخمل گلدار

انواع حوله دست و صورت مخمل طرح برجسته

 انواع حوله دست و صورت مخمل طرح برجسته حوله های دست و صورت که در بهترین جنس مانند مخمل ارائه شده و نرمی و لطافت را به پوست هدیه می دهند؛ با طرح های کاملاً جدیدی همراه بوده که یکی از بهترین طرح های موجود از آن، حوله دست و صورت طرح برجسته مخمل می باشد.
این حوله در طرح های بسیار زیبای برجسته مانند حوله مخمل گلدار برجسته نیز موجود بوده و می توان آن را انتخاب کرد.

لازم به ذکر است در کنار محصول نامبرده، حوله های متنوع دیگر در مدل، طرح و سایزهای مختلف به فروش می رسند که می توانید آنها را هم به لیست انتخاب های خود بیفزایید؛ مانند:

  1. انواع تن پوش (حوله پالتوئی): شامل تن پوش های زنانه و مردانه (مخمل، دورو نخ ساده و گلدوزی، چاپی، ابریشم بافت) در ابعاد (115_ 125_ 135_ 145_ 155 _ 165 و …) در صورت سفارش، ابعاد دلخواه مشتری تولید میشود.
  2. تن پوش های بچه گانه: شامل تن پوش (مخمل، دورو نخ ساده و گلدوزی، چاپی، ابریشم بافت) در ابعاد (50_ 60_ 70_ 80_ 90_ 100_ 110 و …) در صورت سفارش، ابعاد دلخواه مشتری تولید می شود.
  3. انواع سرویس های تن پوش: شامل سرویس نوزادی ، بچه گانه ، بزرگسال (مخمل، دورونخ ساده وگلدوزی، چاپی، ابریشم بافت)، (2تیکه، 3تیکه، 4تیکه، 5 تیکه) شامل: تن پوش حوله دست وصورت حوله هتلی دمپائی سرویس عروس و داماد (مخمل، دورونخ ساده و گلدوزی، چاپی، ابریشم بافت)، (4تیکه، 5 تیکه) و دوقلو 8 تیکه، 10 تیکه شامل: تن پوش حوله دست و صورت حوله هتلی دمپائی.
  4. انواع حوله های ابعادی: شامل حوله دست و صورت ( مخمل، دورو نخ ساده، دورونخ گلدوزی، چاپی، ابریشم بافت ) در ابعاد ( 3030_ 3060_ 3570 _ 4080_ 4590 و 50*90 ) در صورت سفارش، ابعاد دلخواه مشتری تولید می شود.
  5. حوله حمامی: ( مخمل، دورونخ ساده، دورونخ گلدوزی، چاپی، ابریشم بافت)، درابعاد ( 90150_ 90*160_ 100160_ 100180 و… ) در صورت سفارش، ابعاد دلخواه مشتری تولید می شود.
  6. حوله نیم حمام، استخری، هتلی: (مخمل، دورونخ ساده، دورونخ گلدوزی، چاپی، ابریشم بافت ) درابعاد (50110_ 60120 و 80140 ) در صورت سفارش، ابعاد دلخواه مشتری تولید می شود.

بازار خرید حوله دست و صورت مخمل رنگی

بازار خرید حوله دست و صورت مخمل رنگی در بازار خرید حوله که کمی بگردید؛ با شمار زیادی از حوله ها روبرو خواهید شد که این حجم از تنوع، شما را برای انتخاب کمی گیج خواهد کرد.
در این بازار، یکی از حوله هایی که موجود بوده و مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد؛ حوله مخمل رنگی است که در رنگ های شاد و تیره به فروش رسیده و متناسب با سلیقه خود می توانید آنها را انتخاب نمایید.

قابل ذکر است حوله های مخمل از بهترین بافت و جنس برخوردار بوده و نه تنها آب را سریعاً به خود جذب کرده و رطوبت بدن را می گیرند؛ بلکه دارای نرمی بسیار زیادی بوده و حس خوش بعد از حمام را نصیب افراد می نمایند؛ در ضمن این حوله ها ضد حساسیت بوده و بنابراین برای بچه ها هم چنین حوله هایی را می توان انتخاب کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *