حوله, حوله دورو نخ

قیمت حوله حمام دورو نخ بامبو

حوله حمام دورو نخ بامبو یکی دیگر از انواع حوله های مخصوص حمام با ویژگی های منحصر به فرد است که توسط کارخانه های تولیدی تولید می شوند و به صورت های گوناگون برای مشتریان توزیع می شوند.

این حوله ها با توجه به اندازه های کوچک و برزگی که دارند قیمت های متفاوتی را شامل می شوند.

قیمت حوله حمام دورو نخ بامبو

بهترین ویژگی حوله دورو نخ چیست؟

بهترین ویژگی حوله دورو نخ چیست؟ یکی از نکات چشمگیر در مورد الیاف بامبو برای استفاده به عنوان نخ و پارچه قابلیت تجزیه شدن این الیاف مورد نظر در محیط‌ زیست می باشد که به عنوان یک لیف مفید و صددرصد توسط میکروب ‌های خاک و نور آفتاب تجزیه می‌شود. بنابراین به این علت که وسایل بامبو به ‌سرعت در محیط ‌زیست تجزیه می‌شوند آلودگی زیست‌محیطی هم ایجاد نمی کنند و به طبیعت نیز صدمه نمی‌زنند.

الیاف این گیاه بامبو برای استفاده به عنوان نخ و پارچه یک آنتی باکتریال طبیعی محسوب می‌شود و با پوست بدن سازگار بوده و آلرژی ناشی از مواد ضد باکتری شیمیایی ایجاد نمی‌کند در مورد الیاف بامبو خنک بودن آن در تابستان و گرم بودن آن در زمستان است.حوله پالتویی دورو نخ بامبو نیز باعث احساس راحتی بیشتر برای مصرف‌کننده می‌شوند و از طرفی بوی نامطبوع هم ایجاد نمی کنند.

یکی ‌دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های الیاف بامبو خاصیت جذب اشعه ماوراء بنفش خورشید است.طی بررسی گروه فروشگاه ترمه کالا اشعه ماوراء بنفش بسیار خطرناک بوده و قرار گرفتن طولانی مدت در برابر آن عامل ایجاد سرطان پوست می‌باشد.

پارچه‌های ساخته شده از نخ بامبو دارای ویژگی هایی چون جذب رطوبت و انتقال بخار آب و نرمی و لطافت و آویزش مناسب و رنگ پذیری بالا و درخشش رنگ است و در ساخت منسوجاتی مثل لباس ورزشی و لباس شنا و لباس خواب و تشک و پتو و حوله و غیره مناسب می باشد.

به همین دلیل از ویژگی های بسیار دیگری نیز برخوردار هستند که هنگام استفاده از این حوله ها به سرعت با آنها روبه رو خواهید شد و متوجه می شوید که چقدر زیبا و عالی هستند و دوام فوق العاده زیادی دارند.

بازار فروش حوله حمام دورو نخ

بازار فروش حوله حمام دورو نخ بازار فروش حوله حمام و حوله دورو نخ بامبو امروزه به دلیل کیفیت و دوام بالایی که دارند از پر فروش ها می باشند و جز بهترین بازار های فروش حوله حمام هستند زیرا از نظر تنوع و رنگ بندی و گوناگونی این حوله ها به تمام معنا می باشند و بهترین ها را نیز ارائه می دهند.

برای خرید این حوله های با دوام می توانید به صورت غیر حضوری نیز مراجعه کنید با دیدن این حوله ها در انواع طرح ها از بازار های فروش غیر حضوری ما می توانید با کیفیت ها را انتخاب نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *