حوله تن پوش

قیمت حوله تن پوش ست در بازار

حوله تن پوش ست بسیار شیک، بادوام و زیبا می باشد. این حوله ها از ایاف نخی نرم و پنبه مانند تهیه می شوند. جذب آب بسیار بالا و سریعی دارند. باعث ایجاد گرم شدن بدن در ثانیه های ابتدایی استفاده، می شوند. دارای رنگ های مختلف و بسیار جذاب هستند. برای خرید لوازم عروس و داماد بهترین انتخاب می باشند.

قیمت حوله تن پوش ست در بازار

حوله تن پوش ست عروس و داماد

حوله تن پوش ست عروس و دامادحوله تن پوش ست عروس و داماد بسیار شیک و زیبا می باشد. این کالا یکی از پر استفاده ترین پوشاک برای یک زندگی می باشد. بسیار مقاوم و با استحکام بوده و هرگز دچار پارگی نخواهد شد. این حوله های در سایز های و طرح های مختلفی در بازار دیده می شوند و از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار هستند. 

یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول بسته بندی بسیار شیک آن می باشد. امروزه این کالا به بسیاری از کشور های اطراف صادر می شود و نقش پر رنگی در تجارت ایفا می نماید. 

این حوله ها بعد از استحمام به یک باره تمام بدن بدن را پوشش می دهند و از آن محافظت می نمایند. الیاف پنبه ای این حوله ها از کلیه ها و اندام های درونی بدن در برابر سرما محافظت می کند. 

الیاف نخی و پنبه ای این حوله بسیار مقاوم می باشد. نخ کش و پوسیده نخواهد شد. آب و رطوبت را در خود جذب کرده و به صورت بخار در محیط منتشر می کند. باعث می شود که فرد بعد از استفاده از آن احساس آرامش و راحتی داشته باشد.

طرح های مختلف حوله تن پوش ست

طرح های مختلف حوله تن پوش ستامروزه در بازار طرح های مختلفی از حوله های تن پوش مشاهده می گردد، که همگی بسیار زیاده و فوق العاده با کیفیت و مرغوب هستند. این حوله ها در رنگ های مختلفی چون آبی، صورتی، قرمز، نارنجی و تمامی رنگ ها موجود می باشند. 

انواع این حوله ها دارای بند و کلاه هستند. کلاه این حوله ها تمام موی سر را پوشش داده و آن را خشک می نماید. بند آن نیز به دور کمر بسته شده و اجازه ورود سرما را نمی دهد.

حوله تن پوش ساده و طرحدار نیز با یکدیگر تفاوت هایی دارند. حوله های طرح دار دارای یکسری دوخت های اضافه در حاشیه خود می باشند که زیبایی آن را افزایش می دهد. اما حوله های تن پوش  ساده هم بسیار زیبا و پر فروش می باشند.

این کالا توسط کارخانه های بزرگ و افراد متخصص با پیشرفته ترین تجهیزات تولید می شود. قیمت حوله تن پوش  با توجه به کیفیت و کارآیی آن بسیار مناسب بوده و تهیه آن بسیار راحت می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *