حوله تن پوش

قیمت حوله تن پوش دورو نخ گلدوزی

حوله تن پوش دورو نخ گلدوزی دارای تنوع خاصی می باشد این حوله ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و فابلیت آبگیری زیادی دارد و تولید آن در انواع سلیقه ها می باشد قیمت یک حوله ی خوب بستگی به جنس و قدرت آبگیری و لطافت و نقش های گلدوزی شده ی آن دارد.

خرید این کالا نیز از طریق حضوری و سایت های اینترنتی انجام می شود خریدار می تواند آن را از فروشنده های معتبر خریداری نماید حوله دو رو نخ گلدوزی به خاطر الیاف نخی که در آن به کار رفته است رضایت مشتری را به همراه دارد.

قیمت حوله تن پوش دورو نخ گلدوزی

یک حوله تن پوش خوب چه ویژگی دارد؟

یک حوله تن پوش خوب چه ویژگی دارد؟ معمول وقتی اسم حوله گفته می شود در ذهن ما نوعی پارچه ضخیم و پرز دار مجسم می شود که برای خشک کردن بدن به کار می رود . ویژگی های یک حوله تن پوش خوب :

1- باید دو رو نخ باشد تا آب بیشتری را جذب کند.

2- باید نرم و لطیف باشد تا استفاده کننده احساس آرامش کند.

3-یک حوله خوب هیچ وقت پرز نمی دهد.

4-هنگام جذب آب نباید بوی بد بگیرد.

5- مقاوم در برابر مواد ضد عفونی و شستشو باشد .

این محصول در رنگ ها و مدل های مختلف می باشد که بعضی از آن ها دارای نقش و نگارهای زیبایی نیز می باشد برای شناخت یک حوله خوب باید به کیفیت و جنس و ضخامت آن توجه کنیم یک حوله خوب علاوه بر ضخامت باید دارای حالت نرم و لطیفی باشد تا بدن احساس آرامش و راحتی کند و ایجاد حساسیت های پوستی نکند . در هنگام خرید حوله به شکل ظاهری آن نیز توجه باید شود چون شکل ظاهری این کالا در روحیه افراد تاثیر می گذارد همچنین دو رو نخی بودن این کالا باعث شده که این محصول از ضخامت و دوام کافی برخوردار باشد.

مرکز تولید حوله تن پوش دورو نخ گلدوزی

مرکز تولید حوله تن پوش دورو نخ گلدوزی برای تولید حوله تن پوش در سایز های بزرگ چون نسبت به سایر سایز ها از کاربرد بیشتری برخوردار است این حوله را به صورت دو رو نخ تولید می کنند تا از عمر بیشتری برخوردار باشد و دوام بیشتری در برابر شتشو مداوم و ضد عفونی کننده ها داشته باشد .

همچنین دو رو نخی بودن حوله باعث می شود تا از قدرت آبگیری بیشتری برخوردار باشد این حوله ها در دو مدل مردانه و زنانه می باشد همیشه حوله های زنانه ظریف تر و زیبا تر از نوع مردانه می باشد همین امر باعث شده گران تر باشند.

در داخل ایران گارگاه های تولیدی هستند که این محصول را به صورت زیبا و عالی می توانند در اختیار مردم قرار دهند آن ها سعی می کنند که در فروش این محصول حضور واسطه ها را کم رنگ کنند تا این محصول مناسب تر به دست خریدار برسد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *