حوله استخری, حوله استخری چاپی

قیمت حوله استخری چاپی ورزشی پسرانه

قیمت حوله استخری چاپی ورزشی پسرانه بسیار مناسب و ارزان می باشد، قیمت این حوله بر اساس کیفیت و طرحی که بر روی آنها چاپ شده و اندازه آن مشخص می شود‌. حوله های استخری فروش خوبی در ایران دارند. 

قیمت حوله استخری چاپی ورزشی پسرانه

اندازه و جنس حوله استخری چگونه است؟

اندازه و جنس حوله استخری چگونه است؟حوله های اصلی استخری به دلایلی خاص در ترکیه ساخته می شوند – ترکیها از تکنیک مخصوص بافتن محکم برای ایجاد حوله های همام استفاده می کنند.  ترکیبی از پنبه لوکس که کاملاً صاف بافته شده است و داخل حوله  استخر قرار می گیرد.

انواع مختلفی از حوله های استخری در کارخانه های کشورمان تولید می شوند، یکی از این مدلها، حوله استخری مخمل می باشد. اندازه و جنس هر حوله برای استخر با حوله دیگر فرق می کند. 

حوله های استخری حوله های بسیار بزرگی با ابعاد 37×70 اینچ هستند.  با این حال ، به دلیل پارچه ای صاف ، بسیار نازک و سبک هستند.  در صورت تاشو ، وزن آنها را می گیرند و فضای یک تی شرت تاشو را می گیرند.  فقط به این فکر کنید که هنگام ذخیره آنها چقدر فضایی در خانه خود ذخیره خواهید کرد!

مطمئناً حوله های معمولی تری هنگام ورود به آنها نرم بودند ، اما بعد از هر بار شستن ، آنها پوسته پوسته می شوند.  حوله های استخری چگونه به مرور زمان کرایه می کنند؟  اگرچه قبلاً بسیار نرم هستند ، برای شروع ، حوله های همام بعد از هر شستشو نرمتر و نرم تر می شوند.  که باعث می شود آنها برای هر نوع پوستی بی نقص باشند ، به خصوص اگر پوست حساسی دارید.

تفاوت قیمت حوله ورزشی چاپی با غیر چاپی

تفاوت قیمت حوله ورزشی چاپی با غیر چاپیحوله استخری ورزشی ممکن است هیچ چاپی بر روی آن انجام نشده باشد و قیمت کمتری خواهد داشت. تفاوت قیمت حوله ورزشی چاپی با غیر چاپی خیلی زیاد نمی باشد. 

 حوله استخر – حوله های همام برای مهمانی های استخر بسیار عالی هستند.  تا زمانی که با شنا خود به پایان رسید ، حوله همام شما آماده خشک شدن شما خواهد بود. بلکه آنها بهترین همراهان سفر برای هر سفر نیز هستند.  چه در تعطیلات تابستانی ، چه برای مسافرت و یا در اردو زدن ، آنها به هیچ وجه جای خود را نمی گیرند ، اما در عین حال پذیرای آرام آنها را برای شما فراهم می کنند.

 حوله تمرینی – اگر دوست دارید خود را در فرم نگه دارید ، پرتاب حوله همام در کیسه بدنسازی گزینه خوبی برای شما است.  حتی می توانید دو – یکی را برای خیساندن عرق در حین کار ، و دیگری برای خشک کردن خود بعد از دوش گرفتن در سالن ورزشی بیاورید.  هر دوی آنها با هم هنوز وزن کمتری از یکی از حوله های بزرگ تری دارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *