حوله استخری

قیمت حوله استخری نانو در بازار

محصولات نانو از جمله محصولاتی می باشند که به دلیل داشتن ویژگی های خاص و منحصر به فردی که در ساختار و بافت شان ایجاد شده است دارای خاصیت ضد ویروس، ضد قارچ و باکتری می باشند. با توجه به اینکه رطوبت یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر رشد انواع ویروس، باکتری و قارچ می باشد استفاده از حوله استخری نانو روشی هوشمندانه جهت حفظ سلامتی در این محیط می باشد.

قیمت حوله استخری نانو در بازار

امتیازات برجسته حوله استخری نانو

امتیازات برجسته حوله استخری نانو یکی از لوازم بهداشت فردی در استخرها حوله می باشد که جهت جذب رطوبت بدن مورد استفاده قرار می گیرد. رطوبت موجود در حوله می تواند عاملی کمک کننده جهت رشد و تکثیر انواع باکتری، قارچ و ویروس باشد که این امر می تواند در انتقال بیماری و به خطر افتادن سلامتی هنگام تماس حوله با پوست نقش به سزایی داشت باشد.

حوله های نانو با به کارگری فناوری پیشرفته نانو تکنولوژی با استاندار بالا در رنگ های متنوع تولید شده و به بازار عرضه می شود. این حوله ها نسبت به حوله های معمولی دارای قابلیت جذب بالاتری می باشند.
نانو ذرات به کار رفته در ساختار الیاف این حوله های نانو باعث شده است تا در برابر انواع ویروس، باکتری و قارچ مقاوم شده و در نتیجه استفاده از حوله استخری نانو می تواند عامل موثری در حفظ سلامتی و جلوگیری از بیماری در محیط استخر باشد.
ذرات نانو به کار رفته در بافت و الیاف این حوله به دلیل به کارگیری فناوری خاص و قرار گرفتن ذرات نانو در دمای 250 درجه سانتی گراد در این الیاف به راحتی از بین نرفته و حتی بعد از 100 بار شستشو با آب داغ و مواد شوینده این قابلیت حفظ می شود.

از جمله امتیازات ویژه حوله نانو می توان به مقاومت در برابر رشد انواع ویروس، باکتری و قارچ بر روی حوله، جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع در حوله، دارای امکان تمیز شدن راحت و شستشوی راحت، دوام و ماندگاری بالای محصول، عدم ایجاد پرز بر روی حوله، عدم ایجاد آلرژی و حساسیت در افراد مختلف، ممانعت از خشک شدن پوست، دوام و استحکام بالای محصول اشاره کرد. 

تفاوت حوله استخری نانو با حوله ژله ای

تفاوت حوله استخری نانو با حوله ژله ای قیمت حوله استخری با توجه به نوع برند تولید کننده و طراحی محصول متفاوت می باشد. حوله نانو استخری در انواع رنگ های زیبا و متنوع با کیفیت مرغوب تولید و توجه طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. 
از مهمترین تفاوت حوله استخری نانو و حوله ژله ای می توان به جذب آب و رطوبت بیشتر، خاصیت آنتی باکتریال محصول، عدم ایجاد بوی نامطبوع در حوله، ماندگاری و دوام بالا، شستشوی راحت اشاره نمود. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *