حوله استخری, حوله استخری مخمل

قیمت حوله استخری مخمل زنانه

با خرید عمده حوله استخری مخمل به قیمت تولید می توان یک خرید به صرفه و رضایتمند داشت، قیمت حوله استخری مخمل زنانه به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه می باشد و بسیاری از کارخانجات لیستی از قیمت حوله استخری مخمل زنانه را با ابعاد و اندازه های مختلف در اختیار مصرف کنندگان و خریداران قرار می دهند.

قیمت این نوع محصول با توجه به جنس مخمل آن نسبت به سایر حوله های استخری بسیار مناسب و دارای کیفیت عالی می باشد.

قیمت حوله استخری مخمل زنانه

فاکتورهای انتخاب حوله استخری مناسب

فاکتورهای انتخاب حوله استخری مناسب فاکتورهای زیادی برای انتخاب حوله استخری مناسب وجود دارد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. هنگام خرید حوله باید به برچسبی که بر روی آن دوخته شده است دقت کرد تا بفهمیم موارد استفاده از این نوع حوله در چه مکان هایی می باشد.
  2. بر روی برچسب تولید حوله علاوه بر موارد استفاده آن، از جنس مواد سازنده آن نیز نام برده شده است که با توجه به نوع مواد، برای خرید حوله استخری تصمیم گیری می شود.
  3. با توجه به این که هدف از خرید حوله برای استخر می باشد باید جنسی را انتخاب کرد که بیشترین خاصیت جذب آب را داشته باشد که با توجه به این ویژگی حوله پنبه ای بهترین انتخاب برای مکش و جذب سریع آب می باشد.
  4. یکی دیگر از مواردی که در انتخاب حوله استخری باید در نظر داشت وزن آن می باشد و با توجه به این که از این نوع حوله در استخر استفاده می شود از لحاظ وزنی نیز باید سبک باشد.
  5. کیفیت و دوام بالا در برابر آب و رطوبت یکی دیگر از فاکتورهای انتخاب حوله مناسب می باشد و هر چقدر حوله دارای جنس مرغوبتری باشد میزان عمر مفید آن در برابر پوسیدگی ناشی از رطوبت بیشتر می شود.

خرید حوله استخری مخمل کلاسیک

خرید حوله استخری مخمل کلاسیک در هنگام خرید حوله بهترین پیشنهاد می تواند حوله استخری مخمل کلاسیک باشد، حوله استخری کلاسیک از جمله محصولات معروف برندهای تولید حوله مانند گلزار، آذر بافت، گلبافت، ورساچه و حتی بسیاری از برند های خارجی می باشد.

این محصول دارای مرغوبیت بالایی بوده و علت این موضوع استفاده از دو جنس مخمل و پنبه خالص در تولید آن می باشد، این نوع حوله دارای دو رویه بوده که یک طرف آن مخمل و طرف دیگر از جنس پنبه اعلا می باشد و به علت کیفیت بالایی که دارد بیشترین تقاضا در هنگام خرید حوله استخری برای این مدل حوله است.

بیشترین مصارف حوله مخمل کلاسیک استخری برای آقایان می باشد اما بسیاری از تولیدکنندگان به علت بالا بودن تقاضا برای این نوع حوله، مدل زنانه آن را نیز با ابعاد کوچکتر تولید و روانه بازار کرده اند.

مطالب مرتبط

1 نظر در “قیمت حوله استخری مخمل زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *