حوله استخری

قیمت حوله استخری دورو نخ ساده ZARA

حوله استخری دورو نخ ساده دارای قدرت جذب بالایی بوده و شما نی توانید از دو طرف آن استفاده کنید. این حوله بسیار نرم و لطیف بوده و در سایز و طرح و رنگ های متنوعی طراحی و دوخته می شود تا افراد با هر سلیقه ای بتوانند به راحتی نیاز خود را برطرف سازند. قیمت حوله ZARA در بازار متفاوت بوده و بر اساس کیفیت و سایز و مدل آن مشخص می شود. هر چه کیفیت بالاتر باشد علاوه بر کارایی بهتر ارزش بیشتری هم در بازار دارد.

قیمت حوله استخری دورو نخ ساده ZARA

انواع حوله استخری نانو آنتی باکتریال

انواع حوله استخری نانو آنتی باکتریال در بازار انواع حوله استخری نانو آنتی باکتریال موجود می باشد که هر کدام ویژگی مختص به خود را دارند. این منسوجات از نظر شکل ظاهری به ۲ دسته مجزا تقسیم می شوند:

  • ساده
  • طرحدار

مدل های ساده به صورت تکی رنگ و چند رنگ می باشند و مدل های طرحدار به صورت خطی و گلدار هستند و هر کدام طرفداران مختص به خود را دارند. تنوع در این منسوجات بالا بوده و مشتریان انتخاب های زیادی پیش رو دارند و می توانند بر حسب نیاز خود به راحتی انتخاب را انجام دهند تا سود بیشتری برای آنها داشته باشد.

برخی مدل های استخری به صورت لباس هستند که تن خور راحتی هم دارند و می توانتد با قدرت جذب بالا به خوبی رطوبت را درون خود نگه دارند. مدل های نانویی ضد حساسیت می باشند و در زمان استفاده بدن را دچار قرمزی و اگزما نمی کنند بدین ترتیب امروزه طرفداران زیادی هم دارند. رنگ ثابت آنها باعث شده تا در مقابل رطوبت دوام زیادی داشته باشند.

خرید حوله استخری دورو نخ ساده سرمه ای

خرید حوله استخری دورو نخ ساده سرمه ای خرید حوله استخری سورمه ای در متراژهای مختلف صورت می گیرد و افراد می توانند بر حسب سلیقه خود رنگ مورد علاقه را تهیه کنند.‌ خرید د حجم های مختلف و به صورت تکی و جینی صورت می گیرد بدین ترتیب هر کدام نرخ مختص به خود را دارند.‌ چون فروش عمده همیشه مناسب تر است بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

روش هایی که این مرکز برای خرید و فروش در نظر می گیرد متفاوت هستند تا افراد در هر شرایطی بتوانند به راحتی نیاز خود را برطرف سازند. خرید به صورت آنلاین یک روش ساده و کم هزینه است که بیشتر مصرف کنندگان به آن گرایش پیدا کردند تا بتوانند از طریق آن در زمان و هزینه ها صرفه جویی کنند.

حوله های دورو به دلیل سطح کیفی بالا بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند و بل دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب رقابت برای خرید آنها بیشتر است بدین ترتیب سود خوبی هم به همراه دارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *