حوله نیم حمام, حوله نیم حمام دورو نخ

قیمت جدید حوله نیم حمام دورو نخ ساده

حوله یکی از لوازم ضروریست که هر شخصی ممکن است مدل های مختلفی از آن را همچون حوله استخری، تن پوش،صورت و … را داشته باشد. حوله نیم حمام که می توان از آن به عنوان حوله هتلی و یا استخری نیز یاد کرد در سایزهای متنوعی موجود بوده و قابل سفارش است. قیمت جدید حوله نیم حمام دورو نخ ساده، با توجه به کیفیت بالای آن بسیار ارزان و ناچیز می باشد. این محصول به روش غیر حضوری و آنلاین قابل تهیه و خریداریست. 

قیمت جدید حوله نیم حمام دورو نخ ساده

طرح حوله نیم حمام دورو نخ ساده اسپرت

طرح حوله نیم حمام دورو نخ ساده اسپرت حوله از جمله منسوجاتیست که در طیف طرح و رنگ وسیع تولید و به بازار عرضه می شود. طرح حوله نیم حمام می تواند ساده باشد و یا در طرح های مختلفی از جمله راه راه، طرح گل، فانتزی و … تولید شود که انتخاب آن بسته به نظر و سلیقه ی مصرف کننده متفاوت است.

حوله نیم حمام دورو نخ ساده اسپرت گزینه ی مناسبی برای افراد مختلف در تمام سنین است. این حوله بسیار کاربردی می باشد و از آن می توان در هتل، مسافرت، استخر و یا حتی در منزل استفاده کرد. رنگ های متنوعی از این حوله در طرح های جذاب و زیبا وجود دارد.

حوله نیم حمام وزن سبک و حجم کمی دارد، به همین دلیل حمل و نقل آن به راحتی امکان پذیر می باشد و فضای کمی را اشغال می کند. طراحی جدید این حوله ها با دوخت مقاوم و محکم وجود دارد که از الیاف نرم و ضد حساسیت تولید شده اند و جذب آب بالایی دارند. برای تهیه ی حوله خوب و با کیفیت بهتر است به صورت مستقیم آن را از تولید کننده ی تخصصی آن تهیه کنید. 

مرجع خرید حوله نیم حمام دورو نخ بزرگ

مرجع خرید حوله نیم حمام دورو نخ بزرگ انواع حوله ساده بزرگ و کوچک در سایزهای مورد نیاز و سفارش مشتری قابل تولید می باشند. مرجع خرید حوله نیم حمام دورو نخ بزرگ این محصول را با کیفیت درجه یک و مقاومت بالا، به صورت غیرحضوری و آنلاین به بازار عرضه می کند.

حوله نخی ساده در طرح و رنگ بندی متنوع و اسپرت وجود دارد که خرید عمده ی آنها برای مشتریان بصرفه تر از خرید تک و جزئی می باشد. انواع حوله در ابعاد مختلف از جنس های مخمل، چاپی، دو رو، تک رو، بافت ابریشم، دورو گلدوزی شده و … توسط مشتریان عمده از طریق همین مرکز قابل سفارش و تولید است.

با توجه به کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب این حوله ها، افراد مختلفی اقدام به ثبت سفارش غیرحضوری و آنلاین این محصول می نمایند. خوشبختانه این محصولات همواره مورد رضایت مشتریان زیادی واقع شده است. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *