حوله

قیمت انواع حوله تن پوش تمام نخ اعلا

حوله یکی از چند وسیله ضروری برای استحمام و به طور کلی خشک کردن قسمت های مختلف بدن است. حوله ها پارچه هایی از جنس پنبه، کتان، پلی استر و الیاف بامبو هستند که خاصیت جذب آب داشته و برای خشک کردن بدن استفاده می شوند. میزان آبگیری حوله ها ارتباط مستقیم با جنس آنها دارد. به همین دلیل هنگام خرید حوله به الیاف به کار رفته در آنها توجه داشته باشید تا هم حوله متناسب با کارکرد مورد نظر و هماهنگ با نوع پوست خود تهیه کنید و هم نحوه مراقبت از حوله ها برایتان مسجل شود. در نظر داشته باشید حوله هایی با جنس پنبه درصد بالاتری از آب را به خود جذب می کنند.

قیمت انواع حوله تن پوش تمام نخ اعلا

روش مناسب شستشوی حوله

روش مناسب شستشوی حوله حوله ها از پارچه هایی هستند که جذاب آب و رطوبت بوده و شما باید نظافت این محصولات را همیشه در اولویت خود قرار دهید، برای شستشوی آنها می‌توانید از آب ملایم تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد استفاده نمایید. برای شستشوی حوله ها می توانید از ماشین لباسشویی استفاده کرده اما به شرطی که آنها را به همراه سایر لباس‌ها در ماشین لباسشویی قرار ندهید.

الیاف حوله به گونه ای طراحی شده است که حساس می باشند، در صورت عدم توجه به نحوه شستشو ممکن است دچار آسیب شوند. شما نباید ترکیب تمامی لباس ها و حوله ها را در ماشین لباسشویی بشویید این کار باعث می شود رنگ سایر لباس ها به داخل الیاف حوله نفوذ کرده و از جذابیت آن کاسته شود به خاطر همین پیشنهاد می کنیم حتما آن را به صورت جداگانه توسط دست و یا ماشین های شوینده مورد شستشو قرار دهید.

انتخاب یک ماده شوینده مناسب برای شستن حوله ها نیز امری لازم و ضروری می باشد به همین خاطر شما باید از مایع یا پودرهای شوینده مجاز و استاندارد که از مواد غیر اسیدی ساخته شده باشند برای شستن حوله ها استفاده کنید.

به همان اندازه که نحوه صحیح شستشوی حوله حائز اهمیت می باشد نحوه خشک سازی آنها نیز بسیار حائز اهمیت بوده و شما در این زمینه نیز باید توجه های لازم را داشته باشید، بهترین روش جهت خشک سازی حوله ها این است که اجازه دهید حوله به صورت طبیعی و با نور خورشید خشک شود.

مدل های مختلف حوله حمام تنپوش

مدل های مختلف حوله حمام تنپوش حوله‌ای تنپوش حمام مدل های مختلفی داشته و شما برای خرید آنها گزینه های زیادی را در اختیار دارید به خاطر همین اگر از افرادی هستید که طرفدار یک رنگ خاصی از حوله می باشید می توانید خرید خود را در این زمینه به راحتی انجام دهید.

شرکت‌هایی که در بخش ساخت و تولید انواع حوله ها فعالیت دارند در تلاشند تا تنوع محصولات خود را افزایش داده و ما امروزه مدل های جدیدی از حوله را در بازار مشاهده می کنیم،برخی از حوله ها در نمونه های ساده و برخی نیز دارای رنگ بندی متفاوتی هستند از این نوع حوله ها علاوه بر استفاده در حمام می توانید پس از استخر نیز استفاده نمایید.

حوله های زنانه و حوله های مردانه با یکدیگر تفاوت های جزئی داشته و ممکن است در بخش سایز بندی و رنگ بندی ما تفاوت هایی را در آن مشاهده کنیم، علاوه بر آن مدل دیگری از حوله ها در بازار وجود دارد که برای افرادی با گروه‌های سنی پایین و کودکان تولید شده‌اند، این مدل از حوله ها دارای طرح های عروسکی جذابی هستند به گونه‌ای که کودکان شوق بیشتری در استفاده از آن خواهند داشت.

فروش ویژه حوله تن پوش تمام نخ اعلا

فروش ویژه حوله تن پوش تمام نخ اعلا فروش حوله تن پوش در نمونه‌های مختلفی انجام شده و در این بین مدل هایی که از نخ اعلا ساخته شده باشند از برتری های بیشتری برخوردار هستند به همین جهت پیشنهاد ما نیز تهیه حوله هایی است که از نخ های درجه یک و اعلا ساخته شده اند.

قیمت حوله بخش مهمی از این محصولات می باشد که شما در هنگام خرید با آن مواجه خواهید شد، به طور کلی می‌توان گفت الیاف این نوع محصولات تعیین کننده قیمت کلی آنها هستند اما در این بین موارد دیگری همچون سایز بندی و رنگ بندی نیز می‌تواند در قیمت آن تاثیر بگذارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *