حوله, حوله هتلی

فروش ویژه حوله هتلی ابریشم بافت

یکی از حوله های هتلی که به عنوان گزینه ای ایده آل می توان آن را محسوب نمود؛ حوله هتلی ابریشم بافت می باشد که نه تنها دارای وزن کم و سبکی است؛ بلکه دارای ظرافت، زیبایی و نازکی خاصی بوده و به عنوان حوله مورد استفاده در فصل های گرم مانند تابستان پیشنهاد می شود. حالا فروش ویژه این حوله انجام گرفته و می توان آن را با طرح ها و سایزهای متنوع سفارش داد.

فروش ویژه حوله هتلی ابریشم بافت

ابعاد مختلف حوله هتلی ابریشم بافت

ابعاد مختلف حوله هتلی ابریشم بافت حوله هتلی از حوله های مورد استفاده توسط مسافرین ساکن در هتل و سایر مراکز اقامتی به شمار آمده و امروزه در تنوع کاملی به بازار عرضه شده است.
همانطور که گفته شد؛ یکی از بهترین جنس های موجود از این محصول، حوله هتلی ابریشم بافت می باشد که نیاز کامل مصرف کننده را از بابت کیفیت و زیبایی تامین خواهد نمود.

در ضمن نمونه های متعددی از ابعاد حوله هتلی و سایر حوله های پرکاربرد مثل آن و همینطور طرح هایی که در آنها وجود دارد را می توان دید که به تعدادی از آنها در قسمت زیر پرداخته ایم:

  • انواع حوله های ابعادی حوله دست و صورت ( مخمل، دورو نخ ساده، دورونخ گلدوزی، چاپی، ابریشم بافت ) در ابعاد ( ۳۰۳۰_ ۳۰۶۰_ ۳۵۷۰ _ ۴۰۸۰_ ۴۵۹۰_ ۵۰*۹۰ و… ) در صورت سفارش، ابعاد دلخواه مشتری تولید می شود.
  • حوله حمامی ( مخمل، دورونخ ساده، دورونخ گلدوزی، چاپی، ابریشم بافت) در ابعاد ( ۹۰۱۵۰_ ۹۰*۱۶۰_ ۱۰۰۱۶۰_ ۱۰۰۱۸۰ و… ) در صورت سفارش، ابعاد دلخواه مشتری تولید می شود.
  • حوله نیم حمام، استخری، هتلی (مخمل، دورونخ ساده، دورونخ گلدوزی، چاپی، ابریشم بافت ) در ابعاد (۵۰۱۱۰_ ۶۰۱۲۰ و ۸۰۱۴۰) در صورت سفارش، ابعاد دلخواه مشتری تولید می شود.
  • انواع تن پوش (حوله پالتوئی) *تن پوش های زنانه و مردانه (مخمل، دورو نخ ساده و گلدوزی، چاپی، ابریشم بافت) در ابعاد (۱۱۵_ ۱۲۵_ ۱۳۵_ ۱۴۵_ ۱۵۵ و ۱۶۵) در صورت سفارش،ابعاد دلخواه مشتری تولید می شود.
  • *تن پوش های بچه گانه (مخمل، دورو نخ ساده وگلدوزی، چاپی، ابریشم بافت) در ابعاد (۵۰_ ۶۰_ ۷۰_ ۸۰_ ۹۰_ ۱۰۰_ ۱۱۰ و…) در صورت سفارش، ابعاد دلخواه مشتری تولید می شود.

خرید حوله هتلی ابریشم بافت با قیمت مناسب

خرید حوله هتلی ابریشم بافت با قیمت مناسب یکی از مناسب ترین و بهترین حوله های هتلی که می توانید به عنوان انتخاب اول آن را در نظر بگیرید؛ حوله هتلی ابریشم بافت است که نه تنها از بابت مرغوبیت، قابل اطمینان خواهد بود؛ بلکه با رنگ های متنوعی نیز دیده شده و در نتیجه می توان آن را به عنوان حوله ای کامل به حساب آورد.

همچنین در کنار مشخصات فوق، یک مشخصه عالی دیگر هم به این حوله اختصاص دارد که آن هم قیمت مناسب حوله مورد نظر است که البته با خرید این محصول از مراکز معتبری همچون مرکز پیش رو می توانید این فرصت را داشته باشید که حوله هتلی با قیمت نازل را تهیه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *