حوله, حوله دورو نخ

فروش ویژه حوله حمام دورو نخ رنگی

فروش ویژه حوله حمام دورو نخ به روش های مختلفی صورت می گیرد. یکی از روش های فروش حوله حمام دورو نخ، فروش آن به صورت غیر حضوری و اینترنتی است که امروزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و اکثر خریداران طرفدار پر و پا قرص این نحوه از فروش می باشند.

فروش ویژه حوله حمام دورو نخ رنگی

انواع رنگ بندی حوله حمام دورو نخ

انواع رنگ بندی حوله حمام دورو نخ حوله های حمام دورو نخ جزو بهترین نمونه از حوله ‌های حمامی به شمار می‌ روند که از کیفیت و مرغوبیت بالایی بهره مند می باشند. تولید کنندگان این محصول سعی دارند تا از رنگ بندی های بسیار متنوعی برای عرضه این محصولات استفاده کنند. لذا حوله ‌های حمامی دورو نخ در رنگ های بسیار متنوعی به بازار عرضه می ‌شوند.

رنگبندی حوله حمام بر اساس فاکتور های مختلفی انجام می شود. یکی از موثر ترین فاکتور ها در تعیین رنگ این حوله ‌ها، جنسیت مصرف‌ کننده آن ها است. به طور مثال در نمونه های زنانه این حوله ها از رنگ های صورتی، گل بهی، سفید و به طور کلی از رنگ‌ های روشن استفاده می شود. زیرا این رنگ ها غالباً مورد علاقه بانوان قرار دارد.

در نمونه های مردانه این محصول نیز از رنگ‌ های تیره ای مانند مشکی، طوسی، آبی، سرمه‌ ای و غیره استفاده می شود. زیرا این رنگ ‌ها وقار خاصی دارند و غالباً مورد توجه آقایان قرار می ‌گیرند.

همچنین در رنگ بندی حوله ‌های حمامی که برای کودکان طراحی شده ‌اند، از رنگ‌ های شاد و فانتزی در آن ها استفاده شده است و موجب شده است تا توجه کودکان به این حوله ‌ها جلب شود.

از آن جایی که رنگ این محصولات از جمله مهم ترین عامل هایی است که در افزایش میزان فروش آن ها تاثیرگذار است، از همین جهت تولید کنندگان این محصولات سعی دارند تا از زیبا ترین رنگ ها در این حوله ها استفاده کنند و در جهت این امر نهایت سلیقه و خلاقیت را به کار می ‌برند.

قیمت حوله حمام دورو نخ ساده لوکس

قیمت حوله حمام دورو نخ ساده لوکس حوله حمام دورو نخ ساده نوعی حوله حمام لوکس محسوب می ‌شود که از زیبایی ظاهری منحصر به فردی برخوردار می‌ باشد و سادگی آن موجب شده است تا مورد پسند اکثریت مشتریان قرار گیرد.

قیمت حوله حمام دورو نخ ساده نسبت به نمونه ‌های یک رو گران تر است دلیل آن هم این است که در این حوله ‌ها از الیاف و نخ بیشتری استفاده شده است.

همچنین نحوه عرضه این حوله در قیمت آن موثر است. به طور مثال نمونه ‌هایی که به صورت مستقیم و بی واسطه عرضه می‌ شوند، قیمت شان نسبت به نمونه ‌هایی که در بازار های تکی به فروش می ‌رسند، بسیار مناسب ‌تر است.

در یک نگاه کلی می‌ توان گفت قیمت حوله حمام دورو نخ ساده توسط تولید کنندگان آن محاسبه می ‌شود و این محاسبه قیمت نیز بر اساس قیمت الیاف و موادی که در ساختار این حوله به کار رفته است، انجام می ‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *