حوله, حوله هتلی

فروش مستقیم حوله لباسی هتلی

یکی از لوازم بسیار مهم و کاربردی که برای مسافران در هنگام مسافرت و در هتل ها بسیار لازم و ضروری می‌باشد حوله لباسی هتلی است این نوع حوله هتلی از جنس بسیار با کیفیت و درجه یک و رنگ بندی عالی تولید می‌شوند و آبگیری بسیار خوبی نیز دارند و به دلیل خاصیت ضد باکتریایی باعث رعایت بهداشت فردی افراد نیز می گردند. بیشتر هتل داران از این حوله لباسی برای مهمانان و مشتریان خود آنها را خریداری می‌کنند به همین دلیل نیز مراکز تولیدی این نوع حوله‌ها با فروش مستقیم حوله لباسی درجه یک به هتل ها و مسافرخانه ها از سود خوبی بهره مند می شوند.

فروش مستقیم حوله لباسی هتلی

مشخصات بهترین حوله لباسی هتلی

مشخصات بهترین حوله لباسی هتلی حوله لباسی هتل یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم میباشد که طرح هتل ها برای مسافران تهیه می‌شود و با داشتن بهترین کیفیت و بهترین جنس نیاز افراد را در هنگام استفاده از آنها برطرف میکند.

در این قسمت قصد داریم که مشخصات و ویژگی های بهترین نوع حوله های هتلی را برای شما عزیزان شرح دهیم تا انواع مختلف آن آشنا گردید.

یکی از مشخصات مهم برای خرید حوله هتلی که می‌توانیم به آنها اشاره کنیم جنس به کار رفته الیاف آن ها می باشد در واقع الیاف به کار رفته برای تولید این نوع حوله ها باید به گونه‌ای باشد که سازگاری بالا با پوست بدن داشته باشد و هیچ گونه حساسیت و یا آلرژی بر روی پوست بدن مسافران ایجاد نکند.

شاخصه و مشخصات حوله های مخصوص هتل قدرت جذب بالای آنها برای آبگیری می باشد که می تواند در مدت زمان کوتاهی آب بر روی سطح پوست را به خود جذب نماید، در واقع مسافرانی که در هتل‌ها اقامت می کنند زمان طولانی را برای حمام کردن و خشک کردن سطح پوست خود ندارند به همین دلیل باید برای هتل ها حوله های لباسی خاصی تهیه و خریداری شود که با داشتن بهترین جنس و کیفیت بتواند در کوتاه ترین مدت زمان ممکن آب را از روی سطح پوست به خود جذب کند.

یکی دیگر از مشخصه بسیار مهم حوله لباسی مورد استفاده در هتل ها داشتن خاصیت ضد باکتریایی و ضد بوی آنها است،د ر واقع پارچه حوله‌ با داشتن خاصیت ضد باکتریایی و کاملا استرلیزه رضایت مصرف کنندگان را تامین می کند و از انتقال بیماری ها نیز جلوگیری می نماید و ایجاد حساسیت های خاص بر روی پوست جلوگیری می کند.

آشنایی با مراحل تولید حوله لباسی هتلی

آشنایی با مراحل تولید حوله لباسی هتلی همانگونه که گفتیم یکی از ضروری ترین لوازم شخصی که امروزه در تمامی خانه ها، هتل ها و مسافرخانه ها وجود دارد، حوله لباسی میباشد که این حوله‌ها با رعایت نکات خاصی در کارخانه های تولیدی تهیه می گردند که در نهایت بتواند کیفیت بالایی داشته باشند. در ادامه مراحل تولید حوله لباسی هتلی را برای شما عزیزان به صورت خلاصه و شرح می دهیم تا آشنایی بیشتری با نحوه تولید آن پیدا کنید.

در مرحله بافت حوله ها با استفاده از دستگاه‌های خاص و پیشرفته‌ای نخ‌ها را با گره های بسیار فشرده و متراکم به هم می بافند که فشردگی تراکم این نخ پنبه بر روی آبگیری و دوام و همچنین یکپارچگی آن تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت، در ادامه بافت گره ها با روش خاصی بافته می شوند تا علاوه بر تراکم بالا با الگوی مناسبی و خاصی در آنها رعایت شود و حوله ها از بافت های برجسته و زیبایی نیز برخوردار شوند.

در مرحله بعدی که بافت حوله ها به پایان رسیده است نوبت به رنگرزی و چاپ می رسد، که در این مرحله نیز پارچه حوله بافته شده در دستگاه‌های خاص قرار می‌گیرد و با رنگ گیری و طرح چاپ های خاصی بر روی آنها آماده ارسال به مرحله بعد می گردند.

در این مرحله نوبت به برش و دور دوزی و همچنین دوخت حوله ها می گردد در این مرحله دستگاه‌ها پارچه‌ها را بر اساس الگوی خاصی و ابعاد و سایزهای مختلف برش می زنند و بعد از آن توسط چرخ هایی با تجهیزات هاص شروع به دوخت می کند و حوله دوخته شده را به مرحله کنترل کیفی ارسال می‌کنند.

در مرحله آخر که مرحله کنترل کیفیت میباشد ناظران و متخصصان هستند که با بررسی حوله ها و کنترل کیفی و تایید دوخت نهایی، حوله لباسی بافته شده را به مرحله بسته بندی ارسال می کنند تا در بسته بندی های مختلف قرار بگیرند و آماده فروش شوند.

خرید مستقیم حوله لباسی هتلی

خرید مستقیم حوله لباسی هتلی امروزه عموم افراد دقت و توجه بسیار زیادی به رعایت بهداشت در مکان های عمومی مانند هتل ها و مسافرخانه ها دارند و این مکان ها نیز با تهیه لوازم با کیفیت درجه یک نیاز مسافران و مشتریان خود را تأمین می‌نمایند.

در حال حاضر هتل ها و مسافرخانه هایی که در سراسر کشورمان مشغول به فعالیت هستند برای تهیه و خرید انواع مختلف حوله لباسی هتلی به مراکز تولیدی آن به صورت مستقیم مراجعه می‌کنند و با خرید عمده حوله لباسی در سایز ها و ابعاد مختلف و همچنین با طرح های متنوع به صورت عمده با قیمت مناسب از سود بسیار خوبی بهره مند می گردند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *