حوله استخری, حوله استخری گلدوزی

فروش مستقیم حوله استخری دورو نخ گلدوزی

برای خرید انواع حوله استخری دورو نخ گلدوزی به کدام یک از مراکز معتبر مراجعه کنیم؟ قیمت خرید این محصولات چقدر است؟ حوله استخری گلدوزی شده از دسته بندی های پر فروش این محصولات هستند که براساس کارخانه جات تولید کننده از رنگ و طرح های مختلفی برخوردار هستند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را درباره مرکز فروش مستقیم انواع حوله استخری گلدوزی دو رو و یک رو نخ در اختیار شما قرار دهیم. 

فروش مستقیم حوله استخری دورو نخ گلدوزی

انواع گلدوزی حوله استخری

انواع گلدوزی حوله استخری حوله استخری نام یکی از محصولات حوله ای پر فروش است که به دلیل ضخامت پایین تر و سبکی بیشتر برای استفاده در استخرها و آبتنی مناسب می‌باشد. این محصولات از متریال های مختلفی تهیه می‌شوند و براساس کیفیت بافت تعیین قیمت می‌شوند. حوله های استخری در انواع طرح و رنگ های متنوع در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا سلیقه و سبک های مختلفی را تحت پوشش خود قرار دهد. از انواع پرطرفدار طرح های حوله استخری می‌توان به گلدوزی شده آنها اشاره کرد که به صورت یک رو و یا دو رو به مشتری ارائه می‌شوند. حوله های گلدوزی شده استخری از تنوع رنگ نیز برخوردار هستند. 

جنس بافت حوله های استخری گلدوزی معمولا از نخ است تا سبکی مورد نظر در محصول را دارا باشد و برای جایگیری و حمل در ساک های ورزشی مناسب باشند. این محصولات گلدوزی شده به صورت دو رو و تک رو نیز قابل سفارش هستند که دارای قیمت های متفاوتی هستند. همچنین، سفارش این حوله ها در ابعاد مختلف امکان پذیر هستند. برخی از پرفروش ترین انواع حوله های گلدوزی شده عبارتند از:

  • 50*90
  • 45*90
  • 40*80
  • 35*70
  • 30*60

و … این ابعاد برای خرید انواع حوله های استخری دو رو گلدوزی نخی نیز امکان پذیر است. گلدوزی حوله استخری نیز با استفاده از دستگاه و ماشین آلات انجام می‌شود، البته نوعی دیگر از آن که به صورت دستی دوخته می‌شود نیز قابل خرید است اما از سطح قیمت های بالاتری برخوردار است. 

خرید عمده حوله استخری دورو نخ گلدوزی

خرید عمده حوله استخری دورو نخ گلدوزی خرید حوله استخر در انواع بافت ها و طرح های مختلف توسط مشتریان امکان پذیر است. هدف این مجموعه ارائه محصولات باکیفیت، بهداشتی، و مناسب برای تمامی مصرف کنندگان است تا تجربه خوبی از خرید خود داشته باشند. انواع حوله های دست و صورت، پالتویی، نیم حمام و استخری، حوله های سرویس عروس و داماد، تن پوش های مردانه، زنانه، و بچگانه در بافت های مختلفی از جمله ابریشمی، مخملی، نخی، ساده و چاپی توسط این مرکز فروش عمده ارائه شده و در ابعاد مختلف قابل سفارش است. 

نکته قابل توجه این است که مشتریان با تضمین کالا خریداری شده از نظر کیفیتی و سلامت فیزیکی می‌توانند انواع سفارش های عمده و تک خود را به ثبت برسانند. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *