حوله نیم حمام, حوله نیم حمام مخمل

فروش عمده حوله نیم حمام مخمل ۸۰*۱۴۰

حوله نیم حمام مخمل ۸۰*۱۴۰ از مدل های پرفروش در بازار سراسر گشور است. چگونه و بر اساس چه ویژگی هایی می توان از کیفیت این محصول اطمینان حاصل نمود؟ براش خرید و فروش عمده بهترین مراکز تامین کننده کدامند؟

فروش عمده حوله نیم حمام مخمل 80*140

ویژگی حوله نیم حمام مخمل

ویژگی حوله نیم حمام مخمل حوله ها نقش مهمی در تامین و تضمین بهداشت فردی و عمومی دارند‌. همین امر نیز ضرورت انتخاب حوله ای باکیفیت و کاربردی را الزامی می کند. امروز انواع حوله دستی، حوله حمام، حوله آشپزخانه و … در ابعاد مختلف و با استفاده از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شوند‌. حوله های حمام معمولا تنوع بسیار زیادی از نظر سایز، مدل، رنگبندی، جنس الیاف و دیگر ویژگی های کیفی دارند. یکی از مدل های پر مصرف به ویژه در بین آقایان حوله های نیم حمام هستند. این محصولات به علت وزن سبک و قابلیت جذب رطوبت بالا معمولا استفاده بیشتری نیز دارند. در تولید این محصول از الیاف پنبه و پلی استر ور کنار پارچه های مخمل استفاده می کنند. حوله های مخمل نیز از جمله مدل های پرفروش هستند که در انواع مختلف استخری، هتلی و حوله های تن پوش زنانه و مردانه طراحی و تولید می شوند. برخی از مهمترین ویژگی حوله حمام مخمل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وزن حوله: هر چقدر که وزن حوله سنگین تر باشد به این معنی است که پرز و الیاف آن بلندتر بوده و به همان میزان جذب آب آن نیز بیشتر است.
  • الیاف حوله: انواع حوله های مخمل ارگانیک و نخ پنبه به علت طبیعی بودن جذب آب بیشتری دارند و برای حوله حمام انتخاب مناسب تری هستند.
  • رنگ حوله: از ویژگی های بارز حوله استاندارد عدم رنگ دهی و ثبات رنگ آن در هنگام شستشو است.
  • طراحی حوله: انواع حوله نیم حمام مخمل به علت کوتاه بودن، وزن کم و امکان استفاده در محیط های عمومی مانند استخر قابلیت های زیادی دارند.

قیمت خرید حوله نیم حمام مخمل ۸۰*۱۴۰

قیمت خرید حوله نیم حمام مخمل 80*140 حوله نیم حمام مخمل ۸۰*۱۴۰ دارای طول ۱۴۰ و عرض ۸۰ سانتی متر است. این محصول به صورت دور دوزی شده و داشتن طرح های مخمل گل برجسته نمونه مناسبی برای سفارش در هتل ها و اقامتگاه های بین المللی است. قیمت حوله مخمل حمام و مدل های تن پوش با توجه به ویژگی های فنی آنها متفاوت است. عوامل و فاکتورهایی مانند جنس الیاف به کار رفته در تولید، سایز و اندازه حوله، فن آوری تولیدی، ساده یا طرح دار بودن و هزینه های تولیدی، در تعیین قیمت هر عدد از این محصول اثرگذار هستند. برای خرید بهترین نوع حوله نیم حمام مخمل و دیگر مدل های پرفروش با قیمت رقابتی و افزایش میزان سود خود می توانید از طریق نمایندگان پخش این مرکز اقدام به ثبت سفارش کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *