حوله استخری, حوله استخری دورو, حوله استخری ساده, حوله استخری گلدوزی, حوله استخری مخمل

فروش عمده حوله استخری

فروش عمده حوله استخری ، تولید حوله استخری با برند خصوصی با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن. زمانی که صحبت از حوله استخری میشود، انتظار یک حوله زیبا و بزرگ می آید. امّا اغلب آن چه را که تمایل داریم به آن دست پیدا کنیم، نمی یابیم. موارد بسیاری به چَشم میخورد که خرید ما را تحت تأثیر خود قرار میدهد. بسیاری از اشخاص از این گونه حوله ها در فضای باز استفاده نمی کنند و نگران پارگی و کثیف شدن آن هستند.

بسیاری از اشخاص هستند آن گونه که به حوله های خانگی توجه می نمایند. به حوله های استخری توجه نمی کنند. و این نکته غیر قابل انکار می باشد که حوله های استخری مرغوب میتواند یک همراه خوب در سفرها برای شما باشد.

بهتر است با مجموعه تولیدی حوله زیتون کمی بیشتر آشنا شویم.

 

کیفیت و جذب آب توسط حوله استخری

برای ما به منظور خرید یک حوله استخری، قطعاً در اوّلین مرحله زیبایی و لطافت آن ملاک خواهد بود. با این وجود بهتر است به جذب آب حوله هم توجه بسیاری نماییم. حال بهتر است توجه کنیم که، پنبه با جذب آب بالا، می تواند بهترین انتخاب به منظور خرید حوله باشد.

 

فروش عمده حوله استخری

اندازه حوله های استخری

نکته ی بعدی پس از آن در خرید حوله قابل مصرف در استخرها، سایز و ابعاد آن است. ابعاد حوله ها عمدتاً در سایز حمامی و استخری بوده و اغلب با ایده ی دکلته طراحی می شوند. حال آن که افراد به منظور پهن نمودن در کناره های ساحل و استخر چنانچه به حوله نیاز داشته باشند از حوله های حمامی در سایز و ابعاد بزرگ استفاده می کنند و به منظور پوشاندن بدن آن ها حوله های استخری دکلته بهتر و مناسب تر خواهد بود.

حوله های حمامی غالباً در طول های میان ۱۵۰-۱۷۰ سانتی متر می باشد و عرض آن بین ۷۰-۱۰۰ سانتی متر می باشد. این گونه حوله ها برای پهن نمودن در کنار استخرها، صندلی های آفتاب گیری، شن های داغ و سوزان کناره ی ساحل ها بسیار مناسب به نظر می آیند.

 

رنگ و طرح حوله استخری

رنگ و طرح حوله استخری

شما میتوانید حوله های استخری را در رنگ و طرح های مختلف انتخاب کنید. از نظر ما؛

  • حوله های استخری تک رنگ تابستانی.
  • حوله های استخری با طرح های چاپی زیبا.
  • حوله های استخری با خطوط رنگی.

میتواند انتخاب مناسبی باشد.

طرح و رنگ انتخاب شده به هنگام خرید حوله های استخری از جانب شما می تواند بیانگر سلیقه ی شما باشد. بنابراین بهتر است، بهترین نوع آن را در حوله های استخری انتخاب کنید.

 

تولید الیاف حوله استخری با الیاف مرغوب

تولید حوله استخری با الیاف مرغوب از اصل های رعایت شده از سوی مجموعه زیتون است. تولید نمودن حوله ها حاوی یک سری روند معینی است که تا حد بسیاری به یک دیگر شبیه می باشد. در صورتی که تمایل داشته باشیم به گونه ای کلّی این موارد را دسته بندی نماییم میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم؛

  • برداشت نمودن پنبه.
  • ارسال نمودن پنبه های برداشت شده به مرحله ریسندگی.
  • تهیه نمودن الیاف و تولید کردن پارچه های مورد نیاز حوله ای.
  • ارسال کردن پارچه های حوله ای به روند خیاطی.
  • انجام داشتن برش ها، دوخت ها، حتی سایز بندی های مورد نظر.
  • ارسال نمودن محصولات تولید گشته به مرحله دِیگر به نام رنگرزی.
  • حال نوبت به شست و شوی حوله ها خواهد رسید تا هر نوع پرزهای اضافی و رنگ های اضافی شسته شوند.
  • پس از اتمام و سپری نمودن تمامی مراحل بالا، بسته بندی مناسب محصولات صورت میگیرد.

فروش انواع حوله استخری

فروش انواع حوله استخری

شما عزیزان میتوانید حوله مدّ نظر خود را از جمله انواع حوله های استخری را از کارخانه تولیدی زیتون تهیه نمایید. تولیدی زیتون، شرایط لازم را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا محصولات مورد نظر خود را به طریق اینترنتی (آنلاین)  تهیه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *