سرویس تن پوش

فروش سرویس تن پوش دورو نخ گلدوزی عروس

سرویس تن پوش دورو نخ گلدوزی عروس در انواع رنگ ها و طرح های متفاوت به صورت آنلاین در سایت های اینترنتی و حضوری در بازار به فروش می رسد.

فروش سرویس تن پوش دورو نخ گلدوزی عروس

سرویس تن پوش گلدوزی عروس شامل چیست؟

سرویس تن پوش گلدوزی عروس شامل چیست؟ سرویس تن پوش گلدوزی عروس، یکی از اقلام خریداری شده در جهیزیه می باشد که در انواع ست ۸تکه، ۶تکه و ۴تکه در بازار موجود می باشد.

یکی از اقلام سرویس تن پوش عروس، ست حوله عروس و داماد است که بیشتر به رنگ سفید، طراحی و گلدوزی می شود. معمولا حوله ای که گلدوزی شده را به عنوان حوله عروس، و حوله ساده آن را برای داماد در نظر می گیرند. البته انتخاب رنگ حوله، با توجه به سلیقه افراد می تواند متفاوت باشد و بیشتر رنگ های روشن برای مدل عروس و رنگ های تیره برای تن پوش مدل داماد انتخاب می شود.

این نوع حوله را از نخ پنبه اعلا و درجه یک می بافند که  تقریبا تمام نواحی بدن را پوشش می دهد به همین علت آن را حوله لباسی نیز می گویند که در طرح های گلدوزی و ساده به صورت ست و تک تولید می شود و در بین زوج های جوان از محبوبیت خاصی برخوردار است.

از دیگر اقلام تن پوش، حوله دستی و حوله استخری است که در سایز کوچک و وزن سبک تولید می شود و از لحاظ جابجایی در مسافرت، بهترین گزینه می باشد.

سرویس تن پوش گلدوزی عروس نیز دارای دمپایی روفرشی است که بعد از استحمام کردن از آن استفاده می شود. در هنگام خرید باید دقت کنیم که این دمپایی از نوع پفکی نباشد زیرا مدل پفکی، توسط چسب به حوله وصل می شود و در اولین استفاده به راحتی جدا شده و خراب می شود. بهترین نوع دمپایی که در این سرویس ها وجود دارد، دمپایی حوله ای است که از زیره پلاستیکی و رویه حوله ای ساخته شده است.

توزیع عمده سرویس تن پوش دورو نخ گلدوزی

توزیع عمده سرویس تن پوش دورو نخ گلدوزی سرویس تن پوش دورو نخ گلدوزی توسط تولیدی های گوناگونی در اکثر نقاط، در طرح های گلدوزی با رنگ های مختلفی بافته می شود که به صورت عمده در فروشگاه های پوشاک در سایز های مختلف توزیع می شود.

عمده فروشان این سرویس ها را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در بازار برای فروش، عرضه می کنند هم چنین با قرار دادن انواع محصولات خود در کانال های تلگرامی به صورت آنلاین، در زمینه توزیع تن پوش های گلدوزی فعالیت می کنند.

این مراکز با توزیع عمده محصولات خود امکان خرید با قیمت مناسب تری را برای علاقمندان فراهم کرده اند که با مراجعه به سایت های عمده فروشی این مراکز، می توان طرح و رنگ مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *