حوله, حوله آشپزخانه

فروش حوله آشپزخانه سایز 30×30

فروش حوله آشپزخانه سایز 30×30 در بازار در رنگ ها و مدل های متنوعی ارائه می شود که هر یک بسته به نوع بافت دارای طرح و نقوش متنوعی می باشد که به دلیل تنوع در آن با نیاز تمام سلایق سازگاری دارد، خریدار نیز می تواند با توجه به نیاز خود طرح و مدل دلخواه را انتخاب نموده و آن را عمده با کمترین واسطه تهیه کند که با کاهش هزینه های اولیه خود از خریدی که انجام داده سود خوبی را بدست خواهد آورد.

فروش حوله آشپزخانه سایز 30x30

همه چیز درباره حوله آشپزخانه سایز 30×30

همه چیز درباره حوله آشپزخانه سایز 30x30 حوله آشپزخانه سایز ۳۰ × ۳۰ در طرح و مدل های مختلفی ارائه می شود که هر یک دارای ساختار و بافت متنوعی می باشد که یک نمونه باکیفیت اکثرا با نخ شانه شده تولید می شود، در اینصورت از مقاومت و شفافیت بالایی برخوردار بوده و کاملا نرم و لطیف می باشد که به دلیل کیفیت بالای نخ به کار رفته در آن ضد آلرژی می باشد.

حوله آشپزخانه مرغوب به دلیل پف بالا از خاصیت آبگیری خوبی برخوردار بوده که کاملا مطابق با اصول بهداشتی و استاندارد ها تولید شده و بسته به ضخامت نیز دارای وزن های مختلفی است، لذا بعد از چندین بار استفاده پرزدهی نخواهد داشت و دچار تغییر رنگ نیز نخواهد شد. حوله در الیاف های مختلفی تولید می شود مانند:

  • حوله پنبه: جاذب آب بوده و بعد از شستشو کهنه و زبر نخواهد شد.
  • حوله پلی استر: جاذب آب بوده و در زمان کمتری خشک خواهد شد ولی نرمی کمتری دارد.
  • حوله بامبو: جاذب آب بوده و در زمان کمتری خشک می شود ولی ضخامت کمتری دارد علاوه بر آن از خواص ضد باکتریایی برخوردار می باشد.
  • حوله میکروفیبر: دارای وزن کمتر و قیمت ارزانتری است.

مقایسه حوله آشپزخانه سایز 30×30 با سایزهای دیگر

مقایسه حوله آشپزخانه سایز 30x30 با سایزهای دیگر حوله آشپزخانه سایز ۳۰ در ۳۰ از نمونه هایی است که با آن می توان دست و صورت را خشک کرد و به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد برای استفاده های روزمره مناسب است، لذا می توان آن را جهت دست خشک کردن استفاده کرد با این حال برای خانم های خانه دار بسیار مناسب است چون آنها زیاد با شستشو دست سرو کار دارند.

آشپزخانه به دلیل اینکه محل شستشو ظروف و پخت و پز است خانم های خانه دار در طور روز مشغول شستشو هستند و دستان آنها به طور مکرر خیس خواهد شد که این حوله بهترین گزینه برای خشک کردن مستمر دست آنها خواهد بود، در زمان استفاده از آن نیز باید بهداشت را رعایت نمود و هر چند روز یکبار باید آن را شستشو داد.

حوله آشپزخانه مصارف زیادی داشته و یه وسیله شخصی است که تنها مناسب فردی است که بیشتر وقت خود را در آشپزخانه طی می کند و باید جدای از حوله های صورت خشک کن اعضای خانواده استفاده شود، این حوله از نمونه های دیگر کوچکتر بوده و محبوبیت زیادی دارد.

مرکز تولید حوله آشپزخانه سایز 30×30

مرکز تولید حوله آشپزخانه سایز 30x30 در مرکز تولید حوله آشپزخانه سایز ۳۰ در ۳۰ این محصول با استفاده از دستگاه های پیشرفته و بهترین الیاف تولید می شود که به دلیل تنوع در طرح و مدل ها نیاز تمامی سلایق پوشش داده می شود، این تولیدات نیز به شکل عمده و بدون واسطه در دسترس مشتریان در اقصی نقاط کشور قرار خواهد گرفت.

حوله به دلیل اکسیژن بین الیاف، گرما، رطوبت و مواد حاصل از پوسته های دست منشاء رشد باکتری هاست به همین دلیل باید به طور مرتب آن را با مواد شوینده شستشو داد، لذا باید دستورالعمل تولید کننده را راجع به شستشوی آن مد نظر قرار داد و بهتر است حوله را با آب ملایم شست تا به الیافش آسیب وارد نشود.

حوله باید با مواد شوینده ملایم شسته شود مثلا به هیچ عنوان نباید از سفید کننده ها استفاده نمود چون باعث آسیب به بافت حوله و ایجاد زبری در آن می شود، همچنین باید توجه نمود حوله را با دیگر لباس ها در لباسشویی قرار نداد و بعد خیس شدن بواسطه خشک کردن دست یا صورت یا بدن باید آن را در محل خود آویزان نمود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *