تن پوش, تن پوش بچگانه مخمل

فروش تن پوش بچگانه مخمل عروسکی

امروزه یکی از انواع حوله های تن پوش که در سراسر کشور با کیفیت عالی تولید می شود تن پوش بچگانه مخمل عروسکی است که در طرح ها و رنگ های عالی و نیز جنس، مدل، ابعاد، وزن، اندازه های مختلف در بازار با قیمت مناسب عرضه می شوند. همچنین عرضه این نوع محصولات عمده به روش مستقیم و بدون واسطه انجام می شود که از این طریق ارزانتر می باشد.

فروش تن پوش بچگانه مخمل عروسکی

انواع مدل تن پوش بچگانه مخمل

انواع مدل تن پوش بچگانه مخمل

انواع حوله تن پوش عروسکی  کودک عبارتند از: مدل پالتویی، چند تیکه، شنلی، ساده، کلاه دار، ست و غیره که در انواع برندهای متفاوت در بازار وجود دارند که برای کودکان از اهمیت زیادی برخوردار می باشند.

همچنین این نوع محصولات عمده دارای مشخصات و ویژگی های خاص خود و نیز منحصر به فرد بوده که دارای جنس مخمل، دارای جنسی نرم و لطیف، به راحتی قابل شستشو، دارای مقاومت و دوام بالا، دارای رنگ زرد قهوه ای است  که در بازی های عروسکی و نمایشی از کاربرد زیادی برخوردار می باشند.

این لباس زیبا و شیک نمایشی در مدل های متنوع به مدل تن پوش مرغ در سایز و اندازه های متفاوت می باشد که از این نوع لباس ها برای داستان های عروسکی و هنرهای نمایشی جهت قدرت تخیل و تقویت ذهن و نیز شناخت کودکان از محیط پیرامون خود بوده که در ذهن کودکان از تاثیرات فراوانی برخوردار می باشد.

این نوع لباس ها و تنپوش های عروسکی در سایز ها و مدل های مختلف شبیه حیوانات در بازار وجود دارند که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار بوده که به روش عمده عرضه می گردند.

کودکان با پوشیدن این نوع لباس ها می توانند جذابیت و شادابی را در خود احساس کنند و نیز در مورد حیوانات از شناخت کاملی در مورد آن ها و زندگی آن ها برخوردار می باشند.همچنین در بسیاری از مدارس و مهد کودک ها و خانه بازی ها برای برگزاری مراسم های مختلف و نمایش های کودکانه از این تن پوش های عروسکی استفاده می کنند و یک نمایش جذاب را به نمایش می گذارند که سبب شادابی و جذابیت در روحیه آن ها می شود.

خرید تن پوش بچگانه مخمل طرح جدید

خرید تن پوش بچگانه مخمل طرح جدید

برای خرید انواع تن پوش ها از جمله تن پوش و حوله بچه گانه می توان از طریق شرکت های تولیدی و نمایندگی های  معتبر در سراسر کشور مراجعه و نیز آن را در طرح ها و مدل ها و سایزهای مختلف بسته به سلیقه خود انتخاب و خریداری نمود.

خرید این نوع محصول عمده بدون واسطه و نیز با قیمت مناسب به روش مستقیم صورت می گیرد که خرید به این روش ارزانتر می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *