سرویس ابریشم

فروش استثنایی سرویس ابریشم 3 تکه

امروزه، میزان فروش استثنایی سرویس ابریشم 3 تکه به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و متقاضیان زیادی دارد. این سرویس ها دارای انواع و مدل های گوناگونی می باشند و همگی با استفاده از بهترین و مرغوب ترین نوع الیاف، تهیه شده اند؛ همچنین، طرح و رنگ آن ها به قدری زیبا و جذاب است که نظر هر فردی را به خود جلب می نماید.

فروش استثنایی سرویس ابریشم 3 تکه

انواع سرویس ابریشم 3 تکه طرح برجسته

انواع سرویس ابریشم 3 تکه طرح برجسته ما در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را با انواع سرویس 3 تکه ابریشم طرح برجسته، آشنا سازیم تا میزان آگاهی تان در این زمینه، بالا تر رود و اطلاعات لازم را به دست آورید؛ پس لطفا تا انتهای کلام با ما همراه باشید به امید آن که مفید و موثر واقع گردد و بتوانید پاسخ تمامی سوالات خود را از درون آن استخراج نمایید.

این سرویس ها در سه دسته از کالا های مختلف جای می گیرند:

  1. حوله های دستی
  2. حوله های استخری و هتلی
  3. تن پوش های پالتویی زنانه، مردانه و بچگانه

تمامی این مدل ها به صورت مخمل، دورو نخ ساده، دورو نخ گلدوزی شده، ابریشم بافت و چاپی موجود هستند و در صورت سفارش، به دلخواه مشتری در هر ابعاد و اندازه ای قابل تولید هستند.

طیف رنگ های به کار رفته در تهیه ی سرویس های نام برده شده، کاملا متفاوت هستند و به راحتی تمامی سلیقه ها را پوشش می دهند.

حوله های نام برده شده در بالا چون همگی دارای الیاف ریز و درشت ابریشمی می باشند، فوق العاده نرم و سبک هستند، قابلیت جذب آب بالایی دارند و سریعا هم خشک می شوند و به هیچ عنوان، بو نمی گیرند.

به هنگام تماس این محصولات با پوست بدن، برخلاف دیگر محصولات مشابه، امکان بروز حساسیت و آلرژی وجود ندارد زیرا فاقد مواد پلاستیکی هستند.

ثبات در رنگ فوق العاده بینظیری دارند و می توان سال های سال بدون ایجاد هیچ گونه تغییری در ساختار اولیه یشان از آن ها بهره گرفت.

به همین دلیل به همه ی شما دوستان گرامی توصیه می کنیم که حتما سرویس های 3 تکه ی فوق را خریداری کنید تا معنای واقعی کیفیت را احساس نمایید.

قیمت خرید سرویس ابریشم 3 تکه

قیمت خرید سرویس ابریشم 3 تکه قیمت خرید سرویس ابریشم 3 تکه، بستگی به شرایط و علل و عوامل گوناگونی دارد که از جمله ی آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

  1. میزان تقاضا و تولید
  2. نحوه ی فروش
  3. صادراتی بودن یا نبودن
  4. کیفیت مواد اولیه
  5. طرح و مدل
  6. اندازه و سایز

اما در صورتی که قصد استعلام و آگاهی از جدید ترین و به روز ترین نرخ های در نظر گرفته شده برای این محصول را داشتید، به فروشگاه های آنلاین ما در این سایت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *