حوله, حوله عروس داماد

فروشندگان ست حوله عروس داماد طرح جدید

یکی از لوازم بهداشتی  شخصی مورد نیاز هر انسانی حوله است با این که حوله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده اما اکثریت نسبت به جنسیت و کیفیت حوله بی توجه هستند و برای خرید حوله مناسب و با اهمیت هزینه زیادی را متقبل نمی شوند .از انواع حوله می توان به انواع ست حوله عروس داماد، حوله تن پوش، حوله های سایز بندی شده ، حوله سیسمونی نوزاد، حوله استخر، حوله سونا ، حوله معمولی حمام ، حوله دست و صورت اشاره کرد .

فروشندگان ست حوله عروس داماد طرح جدید

بررسی مزایا و معایب حوله ست

بررسی مزایا و معایب حوله ست می توان گفت حوله های تن پوش نسبت به حوله های حمامی مزیت های بیشتر داشته  که افراد ترجیح می دهند به جای حوله های حمامی از حوله های تن پوش استفاده کنند و که به محض شستن خود و خروج از حمام از آن برای خشک کردن خود از آن استفاده کنند .

از جمله حوله های تن پوش درجه یک موجود در بازار سراسر کشور می توان حوله های تن پوش پالتویی را نام برد که با توجه به کیفیت، جنس پارچه و شرکت تولید کننده حوله قیمت های مختلفی داشته و در بسته بندی های مختلف به فروش می رسند. از معایب حوله های ست می توان به خاطر زیبایی به گران بودن آن اشاره کرد و ممکن است دو نفر استفاده کننده با حوله حساسیت داشته باشند از این رو می توان گفت یکی از عیب های این نوع حوله ها به شمار می رود.

جدیدترین حوله تن پوش ست

جدیدترین حوله تن پوش ست از جدیدترین حوله تن پوست ست می توان به ست های حوله عروس و داماد اشاره کرد که یکی از پرفروشترین انواع حوله شناخته می شوند که این ستها معمولا دارای تن پوش و حوله دست و گاهاً حوله استخر نیز هستند. در این ستها اصولاً حوله عروس دارای رنگ روشن و حوله داماد دارای رنگ تیره بوده اما هیچ محدودیتی برای تعیین رنگ وجود ندارد و کاملاً سلیقه ای می باشد. حوله جدید تن پوش دارای دمپایی رو فرشی هم می باشد و حتی ممکن است دارای حوله استخر  و حوله دست و کلاه هم باشند.

انتخاب رنگ ست حوله بستگی به سلیقه افراد دارد، گاهی در هنگام دوخت بین حوله های زنانه و مردانه تفاوتهایی ایجاد می شود مثلا حوله سفید تولید شده اما حوله عروس یا زنانه دارای گل دوزی می باشد و حوله مردانه یا داماد ساده می باشد. 

گاهی افراد به دنبال حوله ست ارزان هستند که ممکن است این ستها دارای جنس مرغوب و با کیفیتی نباشند و همچنین رنگ جذابی نداشته و طول عمر آنها بسیار کوتاه باشد که همه این دلایل بستگی به نظر خریدار و مصرف کننده دارد، از دیگر حوله های ست می توان به حوله دستی، حوله زیر پایی ، حوله های حمامی بزرگ، حوله های تن پوش اشاره کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *