حوله نیم حمام

فروشنده حوله نیم حمام دورونخ گلدوزی

حوله نیم حمام دورونخ گلدوزی با بهترین و مناسب ترین قیمت را می توان از فروشنده معتبر به صورت عمده سفارش داد. فروشندگان حوله با در نظر گرفتن نیاز شما انواع حوله ها از جمله حوله نیم حمام دورو نخ گلدوزی را با بهترین کیفیت و با شرایط ویژه به شما پیشنهاد می دهد. کافی است نوع محصول مورد نظرتان را بشناسید.

فروشنده حوله نیم حمام دورونخ گلدوزی

مشخصات کلی حوله نیم حمام دورونخ

مشخصات کلی حوله نیم حمام دورونخ حوله های استخری یا نیم حمام، مدل های سنتی هستند که بسیار نرم، راحت و با طرح ها، رنگ ها و الگوهای مختلف متناسب با سلیقه شما گلدوزی شده اند.

حوله های استخر راحت و بسیار نرم هستند، البته که فضای زیادی را اشغال می کنند و هنگام خیس شدن وزن بیشتری دارند. اگر شما به دنبال یک حوله جمع و جورتر هستید که می تواند در کوله پشتی شما حمل شود، توصیه می کنیم حوله های میکروفیبر را که در رنگ های مختلف و اندازه های مختلف موجود است، امتحان کنید.

در مراکز توزیع می توانید انواع حوله های نیم حمام و یا میکروفیبر به اندازه S (42 55 55 سانتی متر) را پیدا کنید که برای استفاده در سالن های ورزشی ایده آل است، زیرا برای خشک شدن عرق صورت و بازوها یا استفاده از آن به عنوان حوله استخر برای نوزادان توصیه شده است.

اگر به دنبال یک حوله میکروفیبر با ابعادی تا حدودی بزرگتر هستید، حوله های استخر را در اندازه M (65 90 90 سانتی متر) مناسب برای کودکان موجود هستند.

اندازه بعدی حوله های نیم حمام یا میکروفیبر اندازه L (80 130 130 سانتی متر) خواهد بود. اگر یک حوله بزرگ استخر می خواهید، تمام حوله های میکروفیبر و نخی مجهز به یک بند است که قابل جمع شدن سریع، فوری را تسهیل می کند تا بتوان آن را در هر کوله پشتی ذخیره کرد.

روش صحیح خشک کردن سریع بدن با این نوع حوله لمس پوست با حوله است. بنابراین به خشک شدن سریعتر کمک می کند. مزیت حوله های میکروفیبر این است که قابل شستشو در ماشین هستند و پاره نمی شوند، از مقاومت بالایی در برابر شستشوی مکرر برخوردار هستند، بنابراین نگرانی از بابت دوام محصول وجود ندارد.

مرکز خرید حوله نیم حمام دورونخ گلدوزی ZEYTON

مرکز خرید حوله نیم حمام دورونخ گلدوزی ZEYTON هنوز نمی دانید حوله های نیم حمام دورونخ گلدوزی با برند Zeyton, گلبافت و غیره را از کجا بخرید؟ مرکز خرید حوله نیم حمام طیف وسیعی از حوله های گلدوزی شده را برای مارک های معتبری همچون GUCCI TAC CHANEL _ KENZO _ ZARA _ NIKE _ PUMA LAGOST _ adidas _ GUESS _ ZEYTON گلزار، آذربافت، ورساچه و گلبافت را در اختیار خریداران عمده قرار می دهد.

علاوه بر حوله نیم حمام zeyton برای خشک کردن بدن، حوله های میکروفیبر نیز توصیه می شوند، زیرا به لطف طراحی آنها و به دلیل فرم پوششی و بسته بودن دکمه، موها را کاملاً نگه می دارد.

با توجه به مواردی که اشاره شد، می توانید به راحتی طیف زیادی از محصولات را با مناسب ترین قیمت و با کیفیتی ممتاز خریداری نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *