حوله تن پوش, حوله تن پوش نوزاد

عرضه کننده حوله تن پوش نوزاد

حوله تن پوش نوزاد یکی از مناسب ترین و شیک ترین نوع سرویس حوله جهت سیسمونی می باشد، این محصول ارزشمند از بهترین نوع مواد اولیه پنبه ای تهیه شده و دارای  تکه های بسیار مختلف حوله پالتویی، یک عدد حوله دستی، یک جفت دمپایی و یک عدد حوله لیفی و بسیاری از لوازم حوله ای دیگر در طرح های عروسکی و دخترانه ، پسرانه  می باشد. این محصولات در برترین کیفیت ها در رنگ بندی کامل در سایز های مختلف بدون ایجاد حساسیت پوستی و قدرت جذب کامل عرضه می گردد.

عرضه کننده حوله تن پوش نوزاد

تفاوت حوله تن پوش نوزاد و بزرگسال

تفاوت حوله تن پوش نوزاد و بزرگسالتنها تفاوتی که در حوله تن پوش نوزاد و بزرگسال می توان به آن اشاره کرد در سایز بندی آن می باشد .ویژگی های حوله تن پوش نوزادی و بزرگسال بسیار بارز و کامل  بوده و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. حوله چند تکه از خالص ترین نوع پنبه تهیه شده و این الیاف پنبه ای دارای قدرت جذب فوق العاده آب را دارا می باشد. ابن محصول دارای یک حوله پالتویی، یک حوله دستی، یک عدد دمپایی و لیف در سایز ها و جنس های مختلف مناسب نوزادی، کودکان، آقایان، خانم ها می باشد.

این محصول لطیف و ارزشمند آب روی سطح بدن و  عرق ها را از بدن خشک کرده و احساس عالی و پاکی به فرد می دهد و موجب پاکیزه شدن چشم ها، صورت و دست ها و زیر بغل می گردد.

خشک کردن بدن بعد از حمام و خشک کردن عرق  بعد از ورزش برای برای هر  بعد از تمرین الزامی می باشد زیرا ماندن عرق در بدن منافذ پوست را بسته و باعث ایجاد جوش در بدن و صورت می شود.

خریداران عمده حوله تن پوش نوزاد

خریداران عمده حوله تن پوش نوزاد این نوع حوله بسیار سبک و راحت بوده و جهت استفاده در همه مکان ها مناسب می باشد، دارای طول عمر بالا بوده و فاقد حساسیت برای هر نوع پوستی می باشد، در تنوع طرحی و رنگی فوق العاده زیاد و بی نظیری تهیه می گردد، پرز دهی بسیار کمی داشته و از مرغوب ترین مواد درجه یک نخ پنبه و پلی استر تهیه شده است، دارای جذب آب بسیار بالایی بوده و قیمت حوله تن پوش چند تکه بسیار مناسب می باشد. عرضه حوله تن پوش در کامل ترین تکه ها و شیک ترین مدل ها در رنگ بندی کامل صورت می گیرد.

بهترین سایز در انواع حوله چند تکه را سلیقه و راحتی هر فرد تعیین می کند. این محصول در سایز های کوچک، متوسط و بزرگ طراحی شده و در مرغوب ترین نوع عرضه می گردد. بیشتر مصرف کنندگان حوله چهار تکه از سایز متوسط آن استفاده می کنند زیرا این سایز مناسب ترین اندازه جهت راحتی نوزاد در حال رشد می باشد.. توزیع حوله نوزاد در سایز بندی کامل و قیمت عالی صورت می گیرد.

 این نوع از حوله های تن پوش در انواع مختلف چهار تکه، شش تکه، هشت تکه در مدل های عروسکی ضد چروک بوده و ضخیم و بسیار سبک می باشد. ابن محصول قابلیت شستشوی بسیار راحتی در ماشین لباسشویی را دارا می باشد، بسیار زیبا و سبک و در عین حال قابل حمل می باشد.

این نوع از حوله ها از نخ پنبه خالص تهیه شده  مناسب ترین ابزار جهت خشک کردن عرق مناسب برای افراد بین که تحمل  ایجاد جوش ها را در سطح پوست ندارند می باشد.  مشخصات حوله تن پوش چند  تکه بسیار ویژه و خاص و فراوان بوده و همواره از تقاضای زیادی برخوردار می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *