حوله, حوله دست صورت

عرضه مستقیم حوله دست و صورت چاپی 45*90

حوله محصولی است که به اقسام حوله های تن پوش و حوله های دست و صورت اشاره کرد. این محصولات در ابعاد 50، 60، 45 و 95 تولید می شود. مدل های زنانه و مردانه این محصول دارای ابعاد متفاوتی هستند و مدل های مردانه آن بسیار بزرگ تر از نمونه های زنانه و بچه گانه آن می باشد. برخی از مدل های این کالا طرح های گلدوزی شده و برخی دیگر به صورت چاپی هستند. عرضه حوله دست و صورت چاپی در بازار به صورت مستقیم و با صرف هزینه مناسبی صورت می گیرد. عرضه مستقیم این کالا موجب ایجاد تعادل در بازار خواهد شد.

عرضه مستقیم حوله دست و صورت چاپی 45*90

انواع مدل حوله دست و صورت چاپی 45*90

انواع مدل حوله دست و صورت چاپی 45*90 حوله یک محصول کاربردی است که در مدل های مختلف تولید می شود. هر یک از مدل های این کالا اندازه و ابعاد متعددی دارد که از این موارد می توان به نوع 45*90 اشاره کرد. به طور کلی انواع حوله های دست و صورت چاپی را می توان به شیوه های زیر طبقه بندی کرد:

  • حوله های دست و صورت مخمل
  • حوله های دست و صورت دو رو نخ ساده
  • حوله های دورو نخ گلدوزی
  • حوله های چاپی
  • حوله های دست ابریشم بافت

هر یک از مدل های ذکر شده به سلیقه و دلخواه مشتری در طرح ها و رنگ های گوناگونی تولید می شود. حوله های چاپی دارای طرح های بسیار زیبایی هستند و مشتریان گرامی می توانند طرح دلخواه خود را بر روی این کالا چاپ نمایند. علاوه بر حوله های دست و صورت، حوله های حمام و استخری در مدل های پالتویی به صورت چاپی در بازار موجود می باشد.

ابعاد 45*90 یکی از استاندارد ترین اندازه ها برای تولید حوله است. حوله چاپی 45*90 ابریشم بافت یکی از نرم ترین و لطیف ترین اقسام این کالا است که میزان رطوبت بسیار زیادی را به خود جذب می کند. این محصول سازگار با پوست صورت می باشد و می توان آن را با مواد نرم کننده و دیگر مواد شوینده به راحتی شست.

فروش عمده حوله دست و صورت چاپی 45*90

فروش عمده حوله دست و صورت چاپی 45*90 انواع سرویس های تن پوش شامل نوزادی، بچه گانه و زنانه هستند که در مدل های دو تیکه و سه تیکه در بازار موجود می باشند. از پرفروش ترین مدل های حوله می توان به نمونه های دست و صورت آن اشاره کرد. این نمونه ها به صورت چاپی هستند و به صورت عمده در بازار به فروش می رسند.

فروش عمده حوله از طریق این سایت امکان پذیر می باشد. این مرکز اصلی ترین واحد عمده فروشی حوله در کشور می باشد که این مصحولات را با کیفیت عالی برای مشتیران ارسال می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *