تن پوش, تن پوش دورو نخ

عرضه سرویس تن پوش دورو نخ ساده اسپرت

این روز ها تن پوش ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که در طرح ها و مدل ها و همچنین رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شوند.

یکی از این محصولات سرویس تن پوش دورو نخ ساده و اسپرت می باشد که این محصول در مراکز فروش و تولید در سایزهای مختلفی تولید و عرضه می گردند.

شما می توانید تن پوش ساده و همچنین تن پوش رنگی را در سایز مورد نیازتان سفارش دهید.

عرضه سرویس تن پوش دورو نخ ساده اسپرت

انواع سرویس تن پوش دورو نخ ساده رنگی

انواع سرویس تن پوش دورو نخ ساده رنگی

سرویس های تن پوش دورو دارای انواع بسیار متعددی هستند که بسته به سلیقه شخص انتخاب می شوند.

تن پوش ها بسته به درخواست خریدار عرضه می شوند و از سایز ۱۱۵ تا سایز ۱۶۵ موجود هستند که بسته به جسته و وزن خریدار انتخاب می شوند.

سرویس های تن‌ پوش دورو هم به صورت تک رنگ و هم به صورت دو رنگ تولید می شوند، اما در هر دو طرف از یک نوع نخ و الیاف استفاده شده است، در برخی از آن ها یک رو تن پوش نرم است و روی دیگری آن کمی زبر است، زیرا برخی ترجیح می دهند از حوله هایی استفاده کنند که کمی‌ زبر باشد.

سرویس های تن پوش انواع بسیار گوناگونی در طرح و رنگ دارا می باشند، برخی از تن پوش ها در دو روی آن ها جیب وجود دارد و برخی دیگر فقط در یک روی آن جیب وجود دارد.

آن دسته از تن پوش هایی که دارای کلاه چسبیده هستند نیز دارای کلاه هایی دو‌ رنگ‌ هستند و می توان در صورت استفاده از هر طرف، از کلاه نیز استفاده کرد.

برخی از سرویس های تن پوش، بسیار کاملا هستند و دارای دمپایی حوله ای، حوله کوچک، حوله تن پوش، حوله متوسط، حوله کلاهی، و حوله صورت هستند، اما برخی دیگر فقط دارای حوله تن پوش، دمپایی حوله ای و حوله ی کوچک هستند که بسته به به نیاز فرد انتخاب می شوند و بر روی برخی از آن ها، مقداری تزئینات کار شده است، مانند نوار طرح دار، اما برخی دیگر کاملا ساده هستند که هر شخصی با هر سلیقه ای بتواند تن‌ پوش خود را انتخاب کند‌.

خرید کلی سرویس تن پوش دورو نخ ساده

خرید کلی سرویس تن پوش دورو نخ ساده

فروشگاه ما از برترین عرضه کنندگان سرویس تن پوش دورو نخ ساده می باشد، که با کیفیت ترین محصولات را عرضه می کند و شما مشتریان گرامی می توانید جهت خرید کلی سرویس تن پوش از دو روش آنلاین و حضوری استفاده کنید و در صورت تمایل به وب سایت ما مراجعه کنید و با مشاهده محصولات و انتخاب تن پوش مورد نظر، خرید خود را ثبت کنید و به راحتی آن را دریافت نمایید و یا به مراکز فروش ما مراجعه کنید و به خیالی آسوده خریدی زیبا، مطمئن و با کیفیت انجام دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *